ChrZZ Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Ser ut som Apex lager fjærer (ikke sport) i 30mm høyde, men ikke da Sport-senkesettet. Sport er kun i 40mm og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 mener det sto sportunderstell eller noe sånn den gang jeg bestillte.. men vet du om gs forhandler disse?kan jo hende di bare sendte feil isåfall.. men er jo ikke sikkert det er demmes feil heller.. at det er verksteedet som har bomma.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 tieferlegung des Aufbaus bis zu ca. 30 mm ( je nach Fahrzeugausführung) durch Verwendung anderer federn.. noen som vet hva det betyr? d eneste som stod om noe mm tror jeg:S bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 når det står "ca. 30mm" en plass i teksten uansett tyskkunnskaper vil jeg anta at det er en god pekepinn. Mulig jeg tar feil, mine tyskkunnskaper er heller ikke hva de en gang var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 joda sant d.. men fot alt jeg vet så kan d stå at i utgangspunktet skal fjærene senke 30mm, men de vil fjerene vil søkke såppass at et eller anna.. hehe.. ike vet jeg.. har aldri lest en sånn før og vet ikke hvordan det er.. litt teit eksempel da.. men hvis vi da sier at det er 30mm senk er det noen som har opplevd feilsendinger fra gs før, og hvordan ble utfallet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Det som også blir morsomt, er hva du faktisk har -fått-. Hvis du har fått et sprint sett fra Apex, så finnes dem, som sagt, ikke i 30mm senk til din bil. Så dette skal bli "moro". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 hmm.. så jeg har fått et senkesett som ikke er til min bil engang? kor i fan:Phehe.. di godkjente d nå der på verkstedet.. alt så flott ut sa dem.. kan det være feile papirer jeg har fått? ble litt forvirra nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Dette ble jo en ganske spesiell situasjon etterhvert. Ta kontakt med gs å hør med dem. Kanskje ta fram utestemmen De vil nok være villig til å gi deg nye fjærer da vil jeg tro, men det er jo mye unødvendig styr da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Menne... du har jo nu sittet her og svart på bimmers idag i denne tråden Hvorfor ikke heller ha brukt 10min på å ringe GS? hehe. Husk isåfall å ringe dem FØR kl 14 imorgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 hehe ja har jo skrevet oppgaver i hele dag:Pja ChrZZ du mener at denne senkingen ikke er laget til min bil i det hele tatt?(e30)hmm.. fan må ringe å høre hva dem sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 tieferlegung des Aufbaus bis zu ca. 30 mm ( je nach Fahrzeugausführung) durch Verwendung anderer federn..noen som vet hva det betyr? d eneste som stod om noe mm tror jeg:S Oversatt vha babelfish ble det seende slik ut: "setting the structure lower up to approx.. 30 mm (depending upon vehicle execution) by use of others fit with springs" Du får sortere ordene selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 hehe ja har jo skrevet oppgaver i hele dag:Pja ChrZZ du mener at denne senkingen ikke er laget til min bil i det hele tatt?(e30)hmm.. fan må ringe å høre hva dem sier.. Utifra Apex sine sider --> http://www.apexsuspension.com/artikelen ... p?MERK=BMW Så står det ikke 30mm til E30 (eller noen andre for øvrig). Hvis du ser på kun normale fjærer (Så vidt jeg har skjønt det), så får man 30mm der --> http://www.apexsuspension.com/artikelen ... p?MERK=BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 ja på den siste linken fant jeg dem.. e30 3/1 82-90 20-1030/20-1020 det er d som står der på papirene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 kjøpte sjøl 40/40,4syl sett hos gs i sommer og etter montering la jeg merke til desse "30mm" i tuv lappen som følgte med. har ikke fått målt høyden etter senk, men får vel gjøre det..å klage er jo bare å leite fram vinkelsliper om det blir for plagsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 ringte gs og synes egentlig ikke at han var så veldig hyggelig han som tok telefon.. men forklarte nå hvordan det var.. sa at jeg syntes det var dårlig at jeg ikke fikk d som jeg bestillte etc.. han sa at det hadde vært en skrivefeil på dataen og han sa at han ville gjøre opp(men hørtes ikke så overbevisende ut).. men skulle ta kontakt når jeg skulle bestille deler dderifra så håper det ordner seg.. han syntes det var rart at jeg ikke hadde tatt kontakt før som jeg forstår, og spurte om jeg ikke var fornøyd med høyden.. mnjoo sa jeg og han spurte hva problemet var.. jeg sa jeg ville jo gjerne ha det som jeg bestillte og nå har jeg lagt ut penger for å få dette godkjent, noe som jeg "ikke" hadde bestillt.. da sa han etterhvert at vi skulle sikkert få til og ordne noe... hørtes bra ut synes jeg! men han hørtes litt slapp ut?hehe.. seint på dagen:Pmen høres ut som om det ordnet seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå