maurtin Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 broderen skal kjøpe seg bil og har sett seg ut denne: http://www.tinde.no/au/car.tas?Ref=1300756 noen som vet noe om bilen? litt dumt å reise til stavanger (60 mil) og komme til ei horv litt stiv pris(?) takker for svar edit: den er senka 40/40 med apex senkesett. muligens gåen demper fremme. Noen negative sider med senkesett for bilen sin del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 har du ikke no mail adresse eller tlf nummer du kan ringe? søk på skilt nummer og få tlf nummer der og ring eigaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Hør etter om den er skadet hvertfall, så ut som venstre framskjerm var omlakkert....km stand 157K....hmmmm, litt skeptisk.trenger ikke være noe da men. Syns prisen var litt stiv også jeg da men.... Så pen ut da! Vil ikke tro senkesett har noe å si så lenge både fjærer og dempere er skiftet. Hvis det er 40mm senk uten dempere, så er nok de kanskje dårlige ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 har prata med eier og fått tilsendt flere bilder.. når det gjelder km-stand; setetrekka virka litt slitt.. men hvor fort slites slike skinninteriør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 slites vell alt etter hvor feit og tung du er og hvor mye du går ut og inn av bilen og gneger deg ++ alt er forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Hmm, ville ha sjekket ut km-standen så godt som mulig ja. Skinninteriør slites vel generelt saktere enn tekstil, er ikke sikker, men spør å grav litt rundt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Så fin ut den der, men litt rå pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 sjekk bilen for fukt i dørken, ser ut på det bilde med vinterdekka at den er kraftig dogget rutene på innsiden. det er ikke bra. og fronten ser omlakkert ut.(fargeforskjell fra resten av bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 sjekk bilen for fukt i dørken, ser ut på det bilde med vinterdekka at den er kraftig dogget rutene på innsiden. det er ikke bra. og fronten ser omlakkert ut.(fargeforskjell fra resten av bilen) Fukten la jeg ikke merke til, å det er et jævlig stort prutingsargument! Har endelig fått bilen min tørr innvendig, og det slet jeg mye med. Ikke nødvendigvis så kostbart, men mye banning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Jeg ville i hvertfall spurt om hele fronten har vært skadet eller om det er venstre forskjerm. Håper virkelig ikke at fargematchen er like dårlig i virkeligheten som på bildet for det var ikke pent... Jeg må også si at jeg reagerer på sånne ting som ødelagte pærer, som i tåkelyset, og innbiller meg at eier da muligens ikke har stelt godt med sin "kjære"... -LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå