Gå til innhold

Søker info om bmw isbil, stavanger.

maurtin
 Share

Anbefalte innlegg

broderen skal kjøpe seg bil og har sett seg ut denne:

http://www.tinde.no/au/car.tas?Ref=1300756

noen som vet noe om bilen? litt dumt å reise til stavanger (60 mil) og komme til ei horv :o

litt stiv pris(?)

takker for svar 8)

edit: den er senka 40/40 med apex senkesett. muligens gåen demper fremme. Noen negative sider med senkesett for bilen sin del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør etter om den er skadet hvertfall, så ut som venstre framskjerm var omlakkert....km stand 157K....hmmmm, litt skeptisk.trenger ikke være noe da men. Syns prisen var litt stiv også jeg da men....

Så pen ut da!

Vil ikke tro senkesett har noe å si så lenge både fjærer og dempere er skiftet. Hvis det er 40mm senk uten dempere, så er nok de kanskje dårlige ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk bilen for fukt i dørken, ser ut på det bilde med vinterdekka at den er kraftig dogget rutene på innsiden. det er ikke bra. og fronten ser omlakkert ut.(fargeforskjell fra resten av bilen)

Fukten la jeg ikke merke til, å det er et jævlig stort prutingsargument! Har endelig fått bilen min tørr innvendig, og det slet jeg mye med. Ikke nødvendigvis så kostbart, men mye banning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville i hvertfall spurt om hele fronten har vært skadet eller om det er venstre forskjerm. Håper virkelig ikke at fargematchen er like dårlig i virkeligheten som på bildet for det var ikke pent...

Jeg må også si at jeg reagerer på sånne ting som ødelagte pærer, som i tåkelyset, og innbiller meg at eier da muligens ikke har stelt godt med sin "kjære"...

-LE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...