Gå til innhold

billig Sub og forsterker til salgs *solgt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger dette grunnet kjøp av nytt :D

Rockford P112s4 12" sub, flunk nytt i eske

Blaupunkt GTA 1350 Monoforsterker, omtrent ny, men har fått noen kosmetiske riper i deksel...

selger dette billig for 1500,-

prisen kan diskuteres

(nypris sub 1200, nypris forsterker 2100)

DSC00009.jpg

gta1350.jpg

p112s4-L.jpg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

dette er så billig at jeg gidder ikke selge en av delene. så det selges samlet.

ellers kan det heller stå i skapet:) har ikke no lyst til og tape for mye på det...

Skrevet

vil bare legge til at Toro egentlig hadde kjøpt anlegget og sagt at han overførte penger til meg. det gikk flere dager og jeg fikk ikke inn noen penger...

jeg kontakter han på pm, som jeg ser han leser, men han er ikke voksen nok svare på noen av dem!

så vet dere hvor useriøs han er til neste gang!

Skrevet
vil bare legge til at Toro egentlig hadde kjøpt anlegget og sagt at han overførte penger til meg. det gikk flere dager og jeg fikk ikke inn noen penger...

jeg kontakter han på pm, som jeg ser han leser, men han er ikke voksen nok svare på noen av dem!

så vet dere hvor useriøs han er til neste gang!

Så det gir deg grunn nok til å henge meg ut som useriøs bruker???

Pengene hadde jeg ført over når jeg sa det, men stoppet transaksjonen en time etter fordi jeg fant ut at jeg egentlig ikke hadde råd!

Ga deg aldri noen adresse som du skulle sende til, så har faen ikke prøvd å lure deg på noen måte!!

Men sant som du sier, jeg burde sagt fra at jeg trakk meg!

Sorry for det!

Skrevet

ja det syns jeg!

jeg trenger pengene og vil ha denne vekk fortest mulig. da du sa du ville ha den, så sa jeg til andre mulige kjøpere at den var solgt.

Så SELVFØLGELIG ville det vært normalt og si til meg at du ikke var interessert og faktisk hadde stoppet transaksjonen...

jeg sier heller ikke at du prøvde å lure meg, men jeg skjønte ikke hvorfor du ikke sa ifra, eller gadd og svare på mine PM.

men her kunne du godt forsvare deg... merkelig

men nå har du sikkert lært!

god jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...