wheelman Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 faen så mange useriøse brukere det er! 2 gang på rad nå hadde jeg "solgt" anlegget, til "hnrik", han sa han hadde overført penger, var faktisk så frekk at han tilogmed maste om jeg hadde sendt pakken... det er nå gått en uke, og jeg har ikke sett noen penger på min konto! ikke gidder han svare på leste PM engang... en pekepinn til andre som vurdere og handle med vedkommende
wicky124 Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 trodde vi hadde en deal jeg?fått lønnslipp nå..fører over straks bankene åpner...
wheelman Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 ja meg og deg har en deal! snakker om forrige som også hadde en "deal"
wicky124 Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 wheelman skrev: ja meg og deg har en deal! snakker om forrige som også hadde en "deal" har du deale med andre mens du hadde en deal med meg?me dont like this..utroskap straffes...tror jeg skal sette budet mitt ned med 1krone..hihi
wheelman Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 hehe nei, men ser jo når folk er useriøse. jeg hadde ingen formodning om å selge det til 2 stk...
Styletech Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 rolig nå.... ta d der på pm.. men har du subben og forsterkern enda? og pris?
wheelman Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 nei det er solgt (tror jeg :/ )
Styletech Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 ok, men tips meg pm da hvis det ikke ordner seg....
200power Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 800kr så tar æ sub å forsterker.skriv en pm da:)
wheelman Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Skrevet Desember 15, 2006 heia sjekket nå og pengene hadde ikke kommen inn... håper dem kommer i løpet av dagen! så sender jeg det så fort jeg kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå