wicky124 Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 heiasjekket nå og pengene hadde ikke kommen inn... håper dem kommer i løpet av dagen! så sender jeg det så fort jeg kan! faens trege bankshiit as..har iallefall kvittering på at pengene er overført:)
wicky124 Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 fått pengene?burde vært i kontoen din for lenge siden..og pakken hos meg for en god stund siden..hmm..
wheelman Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Skrevet Desember 20, 2006 hvorfor lager du inlegg om det? du vet jo jeg har fått pengene, det sa jeg jo på søndag! pakken kommer sikkert ikke for i neste uke. all juleposten tar tid. sendte et kamera for nesten en uke siden, det har ikke motaker fått enda
wicky124 Skrevet Desember 21, 2006 Skrevet Desember 21, 2006 hvorfor lager du inlegg om det?du vet jo jeg har fått pengene, det sa jeg jo på søndag! pakken kommer sikkert ikke for i neste uke. all juleposten tar tid. sendte et kamera for nesten en uke siden, det har ikke motaker fått enda søndag når?hmm..jaujau..da får vi bare vente og se da..
wicky124 Skrevet Desember 22, 2006 Skrevet Desember 22, 2006 hmm..nope..men glem dette..er den sendt så er den sendt:) men har nok ikke sendt deg pm nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå