tersomme Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Har en BMW 325 stående utenfor som skal pusses opp litt. Bilen er en sliten gammel 4 dørs E30. Bilder av bilen kommer. Planer for bilen: Fjerne den verste rusta. Jamex bøtte stoler med 4 punkts belter. Sports eksos. Overhale topp med kvass kam. Bur. Nye felger med ispigg dekk. Div målere der cd spillern sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 skal du bruke den til banekjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Virker slik. I og med at han ikke skal ha stereo. (hvis han ikke da skal ha spilleren en annen plass) Men ja: bilder sier mer enn tusen ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 Om bilen havner på bane en dag vet jeg ikke enda. Er meget begrenset hva jeg har av tid til bilen. Bilen er i utgangspunktet et "vrak". Men tenkte jeg skulle se hva jeg klarer å få ut av denne for 15 til 20 000 inklusive kjøpesummen til bilen. Det som er gjort til de siste dagene: Byttet til brembo skiver i front med nye mintex klosser. Byttet bremsevæske til EBC 307. Byttet olje. Nytt åpent sports filter med LMM ombygging. Nye Jamex bøttestoler. 4 punkts belter. 2.5" eksos fra downpipe med med dobble enderør. Dette skal gjøres: Bur. Målere der cd spiller sitter. Bilen skal poleres og litt lakk flekking for at den ikke skal ruste. Oljekjøler. Tektyl på bakfangern. Mulig jeg kjøper noe billig styling etter vintern. Kom gjerne med forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 her kommer noen bilder: Her staret arbeidet med bytte av bremser i front. Denne fronten har nok sett sine bedre dager. Blir pusset og lakkert. Bakfangeren er det nesten ingen ting igjen av. Pusset ned, og hullet blir nok bare støpt igjen med glassfiber før jeg lakkerer med tektyl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 heftig prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå