larserso Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Må si at selv om noen tiltak og utbedringer var gjort så er dette ganske imponerende: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=158456 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Det var slettes ikke galt å klare det. På den annen side så klarer jo sterke menn å trekke brannbiler har jeg sett... De veier jo noen tonn de og. Hva som er mest imponerende skal jeg ikke spekulere i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Rått! Kanskje dette er det neste vi ser på gardermoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STian:) Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Jøss, da skulle den jo greit kunne trekke hvilke som helst campingvogn på ferie ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Så lenge det er helt flatt er det ikke noe problem. Kompis av meg jobber i et togverksted, og de har ingen problemer med å flytte et tog på 100tonn med et spett. Rullemotstanden er utrolig liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Ganske utrolig! Er en del kilo å dra på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Ganske imponerende! Men tilsvarende biler hadde nok greid det samme.. Men en genial pr jippo for Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 noen har tydeligvis for mye fritid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Synes jeg husker det var noe "verdens sterkeste mann" opplegg en gang, hvor en fyr trakk et fly etter seg. EDIT: Fant det nå.. Since speaking with Geoff, he has recently broken the World Record in a 70,000 lb. airplane pull in Mojave, California on May 23rd. Geoff pulled a Boeing 727 30 meters in 57 seconds to break the old World Record Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Som jeg leste på et ana forum: Nå blir vel det neste at en Q7 skal dra flyet opp en hoppbakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Hmm... lurer på hva som blir det neste??? To fly... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Så lenge det er helt flatt er det ikke noe problem. Kompis av meg jobber i et togverksted, og de har ingen problemer med å flytte et tog på 100tonn med et spett. Rullemotstanden er utrolig liten. Stål mot stål gir en helt annen friksjon enn gummi mot asfalt. Jeg vil forøvrig tro at VW har sørget for at det har vært maksimalt lufttrykk i dekkene på flyet for å få det til å gli lettere, med litt lite luft blir det fort mye tyngre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå