GaS Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Har et problem med spilleren på bilen min, det er en orginal BMW Business cd rds.. den setter all lyden fram på venstre side. dette er da meget irritabelt i lengden. Har interigrert telefon i bilen og det er stor kjørecomputer, hvis de skulle være relevant. noen forslag? Det er ikke av intresse å skifte ut spilleren med noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 jeg ville fått tatt ut spilleren og sett om det var noen løse ledninger der, du skal ha en som er 12v kontinuerlig som "lagrer" innstillingene dine, også er det en som får spenning når du vrir om tenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GaS Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Hvordan får man ut spilleren på e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 http://www.bmwtips.com/tipsntricks/My%2 ... cho%20pics)%20(archive)_files/My%20business%20CD%20install%20(Mucho%20pics)%20(archive).htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Hadde samme problem på min 528.. Fikk beskjed om at det var et kjent problem og at spilleren måtte byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Det stemmer som Trønderen Kim her sier. Hele spillern må byttes, det har ingenting med hvorhvidt ledninger er koblet ordentlig eller ikke. Det er rett og slett en teknisk feil som ligger i selve spilleren. Billigste måte å fikse dette på er å finne den "rikitge" innstillingen mellom left/right og fade. Man kan ikke ha de på 50/50, men 48/50 feks. Da vil settingen være lik som forrige gang du startet bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Slik var det ikke hos meg.. Den resatte seg uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Det skal gå. Må bare leke mye med balance og fade. Tok litt tid før jeg fant riktig setting for at den ikke nullstilte seg. Det er verdt et forsøk iallfall. Mulig det ikke går på enkelte, vet ikke. Utrolig teit teknisk feil fra BMW sin side hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 eg har samme problem me min 520. da eg gjorde var at istaden for at da står akkurat 0 på balance... so satte eg den 1 hakk til eine sia.. etter d so nustilla den seg ikkje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GaS Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 Min fortsetter bare å nullstille seg. Irriterende. Er det flere som har det problemet at bassen regulerer seg til max hver gang man enten skifter cd, skifter radiokanal eller at den interigrerte telefonen ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå