jcvold Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 noen somm har bilder av en e46 med lambodører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Bare søk etter "e46 lsd" på google det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 hm,var egentli ikke så veldi kult.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 hm,var egentli ikke så veldi kult.. Hei Mye kommer ann på hvilken LSD kit du velger.. eller lambodør kit. Jeg kjenner gutta på sofienberg bilsenter, dem selger mange ulike kit.. men som regel LSD som går skrått ut (som på bildene over) eller som wasifs egen coupe som vant gatebil for noen år tilbake .. hintet er at kittet hans r dobbelt så dyr og dørene går rett på.. 90grader Jeg foretrekker 90grader enn de andre kittene..men selvfølgelig prisen kmr til å være noe helt annet.. Skal se om jg finner noen bilder av bilen hans! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 ok,høres bedre ut med rett-opp dører! post bilde når du finner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Her er Wasif sin..bildet er tatt våren 2005 i Oslo: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Eneste fornuftige jeg kan se i å ha slike dører er at det blir litt enklere å komme seg ut av bilen i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Må være det eneste positive også, for den bilen var jo borti natta rompeschtygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Jeg kan ikke fatte hvordan slikt er lovlig jeg...hva med biler som taker, hvordan få opp døra da? Kan ta tid før brannvesenet kommer med saksa si.. Men men, er jo org. fra Lamborghini så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Eneste fornuftige jeg kan se i å ha slike dører er at det blir litt enklere å komme seg ut av bilen i garasjen. Ikke hvis det er lavt under taket Er sterk motstander av lambodører selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Lambodører er for lamboer, enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Lambodører er for lamboer, enkelt og greit. Ja. På samme måte som Lexuslykter er for Lexus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Keep it real sier jeg bare, faens så stygt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Her er Wasif sin..bildet er tatt våren 2005 i Oslo: Bling bling deluxe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå