gkjernaas Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Short shift(sportsgearstang) og sportsgearkloss fra KOED selges... I følge KOED skulle det i alle fall passe e30, e36 og e46, men trollig en rekke andre BMW'er og! 3-seriene hadde i alle fall samme delenr. Varenr. hos KOED: 25 11 7 527 252(short shift) : 25 11 1 220 600(sportsgearkloss) Beskrivelse: (sitat: KOED) - Med denne gearstang reduceres vandringen på dit gearskifte betydeligt. Og bilen får et mere sportsligt gearskifte. - Kan eventuelt kombineres med sportsgearklodsen nedenfor, for super kort gearskifte. Men her skal man være påpasselig under monteringen. Idet der kan være risiko for at gearskiftet kommer til at gå imod dele i drivlinjen. - Ved køb anbefaler vi også at montere en ny bøsning omkring kuglen. Idet denne ofte går til under demontering. Dette kostet meg inkl. frakt(minste pakke ut fra KOED er på 200,-) og toll(400,-) ca. kr 1100,- og i og med at settet kun er montert prøvd og tatt ut selges det ikke for gi-bort-pris...! Tenker å ha 800,- inkl. frakt for det! Ellers kom med bud! Selges fordi jeg fikk et annet sett, og derfor ikke trenger det! NB! Short shift er og blir et must i en bil, og det er overhodet INGEN sak å bytte ut gearstanga! Er ingen mekaniker, men brukte vel omtrent 15min på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Passer det e30 M3 med sportskasse(1.gir ned)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Vil da tro det, i og med at han sa det passet alle 3-serier! Men er du usikker, så ta en tlf til Geir Ove på KOED! Han veit det, og er stort sett å få tak i! Tlf direkte til Geir Ove på KOED- 0045 87748000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 hvilken bil prøvde du den i? hvordan ble vandringen og sånn? hvorfor fikk du ny når du allerede hadde den? ble du ikke fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 fikk en av en kompis som hadde en liggende... selger heller den nye da! prøvde den i en 328Ci e46! bud notert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Passer den på e30 m3 byr jeg 600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 Jeg lover ikke noe om hvilke biler den passer, men det tar hver av de som er int. 2 min å ringe geir ove på koed, og han veit det! men han sa til meg at alle 3-serier har samme delenr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 jeg har montert dette på en e34 m5 en gang.. vandringen ble veldig kort.... helt til klossen blei fucka og datt av men det var digg så lengte d varte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 OT, men hva er denne klossen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 det er en klosse som monterest på girstangen får og få lengre girstang under bilen som gir mindre gir vandring.. på e30 vil denne nok subbe i mellomakslingen vil jeg tro?? jeg har vært plaget med flere e30ér som har dette problemet bare med vanlig short shift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Ikke umulig denne passer på min "316'n" min da Kjell Rune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 den klossen er der for å forlenge stanga fra kula og ned, hvilket gir betydelig kortere vandring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 ingen som er int.? er som sagt åpen for bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå