aloebiz.net Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=164301 Puh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Dette er en gledens dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Hadde vært enda mere glede i å blitt kvitt alle næværende 330 fotobokser som er satt opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 DIGG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Dette var gode nyheter! Så ikke helt for meg at en slik gjennomsnittsmåling ville bli noe trivelig å ha hengende over seg hele tiden. Når det gjelder bremsing foran bokser har det nok heller med at folk ikke er oppmerksom på at boksen står der og med gjennomsnittsmåling (to bokser) ville dette fenomenet blitt mye verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Bare tenk på dem idiotiske situasjonene man da ville ha fått: Man kommer innenfor en slik sone. Man kjører i fartsgrensen forbi den første. Så, av en eller annen grunn, så kjører man..10-20km/t for fort et lite stykke. Da må man kjøre 10-20km/t tregere igjen et annet sted før den neste fotoboksen.. :S Hadde virkelig blitt jo-jo kjøring. Tenk om man lekte seg litt mellom boksene. hehe. 140km/t.. Blir moro å kjøre i 40km/t etterpå før neste boks da Anywho... SANNELIG godt det ikke ble tillatt. Jeg liker datatilsynet mer og mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 Jeg liker datatilsynet veldig godt jeg Stopper alle de idiotiske overvåkningsforslagene fra de idiotiske politikerne vi har i landet her...!! Hadde vi hatt gjennomsnittsmåling så hadde jeg stoppa foran boksen og venta litt hvis jeg var usikker på om jeg hadde ligget litt over eller ikke... DET hadde blitt kaos!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Hadde vi hatt gjennomsnittsmåling så hadde jeg stoppa foran boksen og venta litt hvis jeg var usikker på om jeg hadde ligget litt over eller ikke... DET hadde blitt kaos!!! Hahahahaha!!! Ser det for meg ja! Hehe... Kan takke DT for mange dårlige tiltak som har blitt stoppet ja. Fjern resten av boksene også, da snakker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Det jeg nå sier er det heeeelt sikkert ganske mange som er uenig i Men jeg er faktisk ikke så sikker på at å ta bort fotoboksene er noe fordel for de av dere(selvfølgelig ikke meg) som liker å gasse litt friskt. Det ville helt klart ha ført til flere tilfeldige laserkontroller på de strekningene hvor boksene er nå. Boksene er jo satt opp på punkt hvor det er en statistisk stor fare for ulykker. Fotoboksene er jo varslet og gjør forsåvidt en god jobb i å få ned farta akkurat hvor det kanskje har sagt pang en del ganger. Når det er sagt så er det jo fortsatt en del idioter som bråbremser foran boksene og skaper farlige situasjoner, men de lykkes vanligvis i å få ned ulykkesstatistikken på de punktene boksene blir satt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Sverre Engelschiøn for president! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 i second that Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Bra! Endelig et tiltak som går i vår retning når det gjelder trafikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Nå kan vi ta helg med god samvittighet. De kan ikke innskrenke og tvinge oss til å kjøre fartsgrensene heeelt bombastisk, synes det blir for dumt. GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Trodde aldri vi bilistene skulle få hjelp fra et organ som slutter på -tilsyn, ikke verst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå