Gå til innhold

Rødt lys for gjennomsnittsbokser!!

aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var godt å høre!

Forøvrig, hvis man fjernet alle nåværende bokser også, så tror jeg nok ikke det hadde blitt såå mange laserkontroller allikevel, poltiet har rett og slett ikke ressurser nok! Hvis de skulle byttet ut boksene med hyppige kontroller så måtte de nedprioritert annet arbeid, og politiet er allerede nede på et ganske "lavt" nivå når det gjelder tilgjengelig arbeidskraft, hvertfall her i Østfold ;)

I mine øyne er borgervern et dårlig bytte i forhold til laserkontroller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var godt å høre!

Forøvrig, hvis man fjernet alle nåværende bokser også, så tror jeg nok ikke det hadde blitt såå mange laserkontroller allikevel, poltiet har rett og slett ikke ressurser nok! Hvis de skulle byttet ut boksene med hyppige kontroller så måtte de nedprioritert annet arbeid, og politiet er allerede nede på et ganske "lavt" nivå når det gjelder tilgjengelig arbeidskraft, hvertfall her i Østfold ;)

I mine øyne er borgervern et dårlig bytte i forhold til laserkontroller :D

Ja, derfor synes jeg det er like så greit at fotoboksene er der så politiet bruker de få ressursene de har til å ta seg av alt det andre svineriet som foregår, og det er det nok av for tiden :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg nå sier er det heeeelt sikkert ganske mange som er uenig i :)

Men jeg er faktisk ikke så sikker på at å ta bort fotoboksene er noe fordel for de av dere(selvfølgelig ikke meg) som liker å gasse litt friskt. Det ville helt klart ha ført til flere tilfeldige laserkontroller på de strekningene hvor boksene er nå.Boksene er jo satt opp på punkt hvor det er en statistisk stor fare for ulykker. Fotoboksene er jo varslet og gjør forsåvidt en god jobb i å få ned farta akkurat hvor det kanskje har sagt pang en del ganger. Når det er sagt så er det jo fortsatt en del idioter som bråbremser foran boksene og skaper farlige situasjoner, men de lykkes vanligvis i å få ned ulykkesstatistikken på de punktene boksene blir satt opp.

Det der er så UENIG i. Fotobokser i norge er satt opp de plassene det er størst mulighet for å få penger i statskassa. Det finnes ikke EN boks i norge som er plassert sånn att man må bremse opp før en ulykkesbelastet sving/strekning. De står plassert på de få plassene det går ann for folk å kjøre forbi andre nisser som synes det er dritskummelt å kjøre i fartsgrena og lager kø. Bare se inn mot gardermoen. Der står jo boksen på slutten av forbikjøringsfeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, derfor synes jeg det er like så greit at fotoboksene er der så politiet bruker de få ressursene de har til å ta seg av alt det andre svineriet som foregår, og det er det nok av for tiden :?

Ja det er akkurat dette jeg mener og! :D Politiet har for mye og stri med allerede om de ikke må foreta hyppigere fartskontroller i tillegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Hallingdal var boksene ment plassert på en strekning der det faktisk er MULIG å gjøre forbikjøringer, til sammenligning med resten av rv. 7 der man omtrent ikke kommer forbi noen plass. IDIOTI.. Omtrent ALLE strekningene mellom Ål og Gol ville blitt overvåket..

Hurra for alle som er imot registrering av mine bevegelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...