The_transporter Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Hvilken stand er telefonen i? Hva følger med? Låst til oppratør? Garanti? Farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Kva software du har på mobilen??? Trykk *#0000# så finne du det ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 det er 5.92 den nyeste uten noe "slår seg av" feil... ikke låst til noe.,.god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 noen som har en forsterker som kan dra en 12" audiobahn eller en bra cd-mp3spiller så bytter jeg gjerne i det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Sendt deg en PM . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 fikk gamle spilleren min til å virke igjenn.. så trenger bare forsterker jeg nå da... eller frontfanger til e28 eller gummivingen på bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 eg har en kyosho rc bil som eg ikkje bruker så mye lenger.. den er i grei stand og starter greit.. det er en subaru impreza.. kan oxo si at det er en 1:10 bil... jeg er interessert i å bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg har en Hifonics Olympus forsterker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå