///MPower Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 har kjøpt m-girkule med lys og lurer på hvor ledningene skal kobles, kjøpte tilhørende lednigsnett til girkulen. noen som vet? er forøvrig en e34 det er snakk om takker for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Trodde man koblet seg innpå sig.tenneren. Er den nærmeste strømkilden. Kobla innpå bryter til neon der selv, funker bra det Men lurer på om det ligger en DIY om girkulemontering her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 tror ikke det er noen original tilkoblingsplass til lyset ditt men finn en plass med pluss og minus tenningsstrøm. Sigarettenneren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Trodde man koblet seg innpå sig.tenneren. Er den nærmeste strømkilden.Kobla innpå bryter til neon der selv, funker bra det Men lurer på om det ligger en DIY om girkulemontering her... det du sa ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 må jo være en koblingsplass når eg kjøpte med ledningsnett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 da må det vel følge med bruksanvising til din bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 jeg fant ikke noe koblingsplass til dette. dette er jo ikke stock i en e34. så du må nok ty til strømtyver. jord er jo greit. og pluss koblet jeg til tåkelysbryter'n. iom at det er færre ganger den blir tatt ut en hva du gjør med askebegeret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 nå har jeg montert.. på det ledningsnettet eg fikk med så fant eg ut at det må kobles på instrument dimmeren der med bryter til park og nærlys for der var det samme kobling som på medfølgende ledn. nett.. så la eg bare ledning bak instrument panel og videre bort til anlegg og ned bak bryteren til varmetråder i bakruten.. og voila der ble det lys gitt... brukte kanskje en halvtime på og montere dette siden eg måtte finne ut alt sjøl... håper dette kan være til hjelp for andre som skal montere en gang i framtiden... skulle kanskje lagd en diy på dette men må få lagt inn bildene på dataen først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Hvor kjøpte du girkule settet da og var det dyrt? Skulle nok kanskje gjort det på et kvarter da jeg...veit hvor jeg skal koble hen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 IKKE koble den til sig tennern, koble den til anlegget, jeg kobla den til sigg tennern og da lyste den konstant t.o.m når tenninga var av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Ja, all form for ekstra "lysutstyr" inne i bilen som skal være likt orginalt i farger og lysstyrke slikt som girkule og instrumenter kobler man på dimmeren til interiørlyset. Da jeg monterte turbotrykkmåler i 745`en lodda jeg på ledningene til lyset fast bakpå kontakten til dimmeren der. Så lagde jeg til så man enkelt skal kunne trekke ut med en liten plugg hvis interiøret skal ut. Det er den beste løsningen for allt slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 ÅÅ! Stemmer...eneste som er tenningsstyrt i sig.tenneren er vel lyspæra. GPSen kan stå å lade selv om bilen ikke sviver. Men brytere kan man koble innpå å montere til høyre for sig.tenneren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 jeg har da nettopp koblet girkule med lys i på min 91 525i kjøpte også med kabelsettet til denne men passet ikke. men hvis du tar av dekslet som er rundt girstanga så ligger det en ledig kontakt som er 3 ledninger på. husker ikke fargene i farta men bare bruk den kontakten. eventuelt med strømtjuver. men mål strømstyrken for den ene +en er bare på 6 volt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Hvor kjøpte du girkule settet da og var det dyrt?Skulle nok kanskje gjort det på et kvarter da jeg...veit hvor jeg skal koble hen nå det ble kjøpt på koed, tror det var 600 med kabelsettet eg betalte. ///m girkule med lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Åssen blir det med frakt og toll? Setter de prisen på 200 på forsendelsen slik at du slipper toll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå