Gå til innhold

girkule med lys, hvor skal man koble ledningene??

///MPower
 Share

Anbefalte innlegg

jeg fant ikke noe koblingsplass til dette. dette er jo ikke stock i en e34. så du må nok ty til strømtyver. jord er jo greit. og pluss koblet jeg til tåkelysbryter'n. iom at det er færre ganger den blir tatt ut en hva du gjør med askebegeret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg montert..

på det ledningsnettet eg fikk med så fant eg ut at det må kobles på instrument dimmeren der med bryter til park og nærlys for der var det samme kobling som på medfølgende ledn. nett.. så la eg bare ledning bak instrument panel og videre bort til anlegg og ned bak bryteren til varmetråder i bakruten.. og voila der ble det lys gitt... brukte kanskje en halvtime på og montere dette siden eg måtte finne ut alt sjøl... håper dette kan være til hjelp for andre som skal montere en gang i framtiden... skulle kanskje lagd en diy på dette men må få lagt inn bildene på dataen først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, all form for ekstra "lysutstyr" inne i bilen som skal være likt orginalt i farger og lysstyrke slikt som girkule og instrumenter kobler man på dimmeren til interiørlyset.

Da jeg monterte turbotrykkmåler i 745`en lodda jeg på ledningene til lyset fast bakpå kontakten til dimmeren der.

Så lagde jeg til så man enkelt skal kunne trekke ut med en liten plugg hvis interiøret skal ut.

Det er den beste løsningen for allt slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har da nettopp koblet girkule med lys i på min 91 525i kjøpte også med kabelsettet til denne men passet ikke. men hvis du tar av dekslet som er rundt girstanga så ligger det en ledig kontakt som er 3 ledninger på. husker ikke fargene i farta men bare bruk den kontakten. eventuelt med strømtjuver. men mål strømstyrken for den ene +en er bare på 6 volt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...