Gå til innhold

E30 325 dekktømming

Audun
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har en 325, har hatt to sperrer og 3 vanlige differ, og ingen er holdbar nok, så må vell få tak i o quaif eller m3=)

Rivstarter du SINNSYKT mye eller bare moderat som alle andre? Var ille med 5 differ på to måneder. Rart det er kun diffene dine som går.. Kanskje alle de nye du har fått tak på har vært veldig sletne.. Reine tilfeldigheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en 325, har hatt to sperrer og 3 vanlige differ, og ingen er holdbar nok, så må vell få tak i o quaif eller m3=)
hvordan går det?? du tar vel noe hardt i der 5 differ på 2.5 mnd hehe :roll: har kjørt e30 med s50b30 motor å virkelig brukt den diffen holdt uten problem der. en kompis av meg hadde en e30 med s38b35 i over et år. reiv bilen løs støtt å stadig aldri noe problem det var en 325 serrediff. så du trenger ikke komme å fortelle at du har tatt 3 slike differ på 2.5 mnd. ikke mulig..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatt dokorgrad i å ødelegge differ da eller??

jeg bruuuukte min e30 316 m 323 motor i ett halvt år uten å høre den minste lyd fra diffen.. åssen er det mulig da, at du klarer å knele 5 differ på 2 og en halv måned??

vil det si at lille diffen på 316 er bedre enn sperrediffen til 325?? snodig spør du meg :-k

edit : skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...... tror du har kjøpt differ som er av kjeks, hvis ikke har du liggi på sperra å røska clutch 40 ganger på 3min.

Forresten så hjelper det ikke med M3 diff om du kjører sånn, det er nemlig samme diffen du har hatt tidligere :)

quaife er nok diffen for deg - så lenge du har begge hjula i bakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...