fatboy Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 jeg har en 325, har hatt to sperrer og 3 vanlige differ, og ingen er holdbar nok, så må vell få tak i o quaif eller m3=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 jeg har en 325, har hatt to sperrer og 3 vanlige differ, og ingen er holdbar nok, så må vell få tak i o quaif eller m3=) Rivstarter du SINNSYKT mye eller bare moderat som alle andre? Var ille med 5 differ på to måneder. Rart det er kun diffene dine som går.. Kanskje alle de nye du har fått tak på har vært veldig sletne.. Reine tilfeldigheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 kjøp en 316 diff så slipper du å bytte noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 jeg har en 325, har hatt to sperrer og 3 vanlige differ, og ingen er holdbar nok, så må vell få tak i o quaif eller m3=) hvordan går det?? du tar vel noe hardt i der 5 differ på 2.5 mnd hehe har kjørt e30 med s50b30 motor å virkelig brukt den diffen holdt uten problem der. en kompis av meg hadde en e30 med s38b35 i over et år. reiv bilen løs støtt å stadig aldri noe problem det var en 325 serrediff. så du trenger ikke komme å fortelle at du har tatt 3 slike differ på 2.5 mnd. ikke mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 det er mulig, har nr 5 på nu.har fire knuste liggende i garasjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 tatt dokorgrad i å ødelegge differ da eller?? jeg bruuuukte min e30 316 m 323 motor i ett halvt år uten å høre den minste lyd fra diffen.. åssen er det mulig da, at du klarer å knele 5 differ på 2 og en halv måned?? vil det si at lille diffen på 316 er bedre enn sperrediffen til 325?? snodig spør du meg edit : skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 goooofilm hvordan har du greid å bruke 5 differ på 2.5 mnd? da må du bryte med den noe helt vanvitti.. for det skal i teorien ikke gå.. eller så har du fått noen skikkeli sarvede differ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 vet ikke mmen vet at jeg har bytta nok nå. men d koster både dekk og differ og spinne=/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 hehe...... tror du har kjøpt differ som er av kjeks, hvis ikke har du liggi på sperra å røska clutch 40 ganger på 3min. Forresten så hjelper det ikke med M3 diff om du kjører sånn, det er nemlig samme diffen du har hatt tidligere quaife er nok diffen for deg - så lenge du har begge hjula i bakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 oki=) da vet jeg det=) vet og at quaif er billigere enn og kjøpe ny m3 diff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 mener biler bremser mer framme enn bake, med andre ord at den bremser fremme litt før den bremser bake. 70% frem, 30% bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Har klart lignende selv med min 320, ta en litt stor sving og vrenge brått om det så slepper jeg og t.o.m og bruke clutch trenger ikke så alt for mye hester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå