Søreng Skrevet November 24, 2006 Skrevet November 24, 2006 Har en "liten" case.. Får ikke opp bagasjerommet da jeg trenger å skifte batteriet på bilen siden det er HELT tomt for strøm.. Siden det ikke er strøm igjen så virker ikke sentrallåsen! En liten case.. Noen her som har peiling på hva jeg skal gjøre?? kan vel nevnes at det er en 1992 modell 320i coupé.. Har prøvd å åpne bak med nøkkelen, men klarer ikke å vri den om, er det bare jeg som ikke klarer å åpne bagasjerommet med nøkkelen, eller.. trenger HJELP
Odlaen Skrevet November 24, 2006 Skrevet November 24, 2006 jeg tror det er du som ikke klarer å låse opp bagasjeromslokket selv.... eller har låsen din gått i vranga. er en liten teknikk for å låse opp bagasjerommet. Visst ikke kan du prøve å smøre opp med noe syntetisk flytefett. Tunap Micrologic 101 funker garantert på ringe låser!
Tommy Skrevet November 24, 2006 Skrevet November 24, 2006 Hvis du har nedfellbar bakseterygg, så kan du komme inn den veien, å sette på startkabler på batteriet, å låse opp.
Odlaen Skrevet November 24, 2006 Skrevet November 24, 2006 Hvis du har nedfellbar bakseterygg, så kan du komme inn den veien, å sette på startkabler på batteriet, å låse opp. han har hvertfall coupe så det skal nok kunne gå ann ja! ikke dumt du!
Søreng Skrevet November 24, 2006 Forfatter Skrevet November 24, 2006 ja, stemmer det... Har nedfellbar seterygg.. Men jeg lurte på om det var noe med nøkkelen jeg siden jeg ikke fikk vridd om i låsen, eller er det bare en teknikk
Odlaen Skrevet November 24, 2006 Skrevet November 24, 2006 det må du se på nøkkelen selv. er som regel "HOA" det er galt med. (nøkkelhullet)
Øyvind L. Skrevet November 24, 2006 Skrevet November 24, 2006 Åpne panseret.. Der har du en pluss pole som går til batteriet.. Sett på batteriladeren der og vips du har strøm på batteriet.. Da vil forhåpentligvis sentrallåsen din også virke.. Lykke til
Odlaen Skrevet November 24, 2006 Skrevet November 24, 2006 teknikk; jeg husker ikke helt men enten: stappe i nøkkelen klemme inn å vri om. eller bare vri om.
Kjell Z3 Skrevet November 24, 2006 Skrevet November 24, 2006 Sett på batterilader eller startkabler så kanskje du får sentrallåsen til å fungere.
Søreng Skrevet November 24, 2006 Forfatter Skrevet November 24, 2006 ok.. får prøve litt til med nøkkelen seinere, hvis ikke blir det nok nødløsningen med kablene gjennom bak hvis de er lange nok
Odlaen Skrevet November 24, 2006 Skrevet November 24, 2006 Åpne panseret.. Der har du en pluss pole som går til batteriet.. Sett på batteriladeren der og vips du har strøm på batteriet.. Da vil forhåpentligvis sentrallåsen din også virke.. Lykke til tenkte på det også ja. jeg har batteriet fremme jeg.
Søreng Skrevet November 24, 2006 Forfatter Skrevet November 24, 2006 Sett på batterilader eller startkabler så kanskje du får sentrallåsen til å fungere. litt vanskelig når jeg ikke kommer til batteriet, men skal prøve litt mer med nøkkelen etterpå!
02 Touring Skrevet November 24, 2006 Skrevet November 24, 2006 I motorrommet har du en + kontakt. sett lading på den.
Kjell Z3 Skrevet November 24, 2006 Skrevet November 24, 2006 Det er jo tilkobling for startkabler/batterilader i motorrommet.
Søreng Skrevet November 24, 2006 Forfatter Skrevet November 24, 2006 teknikk; jeg husker ikke helt men enten: stappe i nøkkelen klemme inn å vri om. eller bare vri om. haha, morro hjørne i dag Fortjente vel kanskje litt den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå