Gå til innhold

Sentrallås virker ikke, får ikke opp bagasjerommet.. LØST!

Anbefalte innlegg

Skrevet
ok.. får prøve litt til med nøkkelen seinere, hvis ikke blir det nok nødløsningen med kablene gjennom bak hvis de er lange nok :?

du har en pluss kontakt i motorrommet... ;) da slipper du å stresse der bak..

Skrevet
teknikk; jeg husker ikke helt men enten: stappe i nøkkelen klemme inn å vri om. eller bare vri om.

haha, morro hjørne i dag ;) Fortjente vel kanskje litt den :P

hehe.. stemmer det. enkelt ikke sant? :lol:

Skrevet
teknikk; jeg husker ikke helt men enten: stappe i nøkkelen klemme inn å vri om. eller bare vri om.

haha, morro hjørne i dag ;) Fortjente vel kanskje litt den :P

hehe.. stemmer det. enkelt ikke sant? :lol:

hehe, nja... :P

Men nå gikk han me den andre bilen så skal prøve å få satt på batterilader eller prøve igjen senere i kveld når han kommer!

EDIT: Går nok ut å prøver litt mer med nøkkelen først, hvis ikke dette funker, så blir det åpne panseret og prøve å finne pluss kabelen der! Dersom ikke det heller funker blir det nød løsning med å legge ned setene og så startkablene baki der...

Skrevet

spørs om det blir tukling under panseret... Var ute å prøvde igjen med nøkkelen bak.. Ikke sjangs i havet :!:

Så det spørs om det må bli tukling under panseret.. Hvor finner jeg denne pluss polen?

Og ja odlaen, pleier å hjelpe med jord :P

Skrevet

Hvorfor er det så forferdelig vanskelig å koble på den batteriladeren på pluss polen slik at du får strøm på bilen?? Du slipper jo stresse med alt annet da.. Få støm på bilen og bruk knappen til å åpne den med.. Skjønner ikke problemet ditt!!

Har du batteriet forann så setter du laderen på batteriet. Har du batteriet bak så henger du batteriladeren eller start kablene som ble nevnt tideliger på den plusspolen som sitter der batteriet egentlig skal sitte. Er jording pungt også der..

Skrevet

Kryp fra kupen inn i bagasjerommet med en lommelykt eller 2, løsne lii på trekket i koffertlokket rundt låsen, så når du enkelt staget til låsen og kan åpne lokket. Litt trangt og mørkt, men det er ganske enkelt. Gjort det selv ved et par anledninger.

Skrevet

problem solved... Det funket ikke med nøkkelen.. Fikk det heller ikke til med pluss polen forran, så det ble å krype inn i coupeen med en lommelykt å håpe på det beste.. Og det gikk.. (Grunnen til at vi ikke klarte det me polen forran var at vi brukte batteriet som vi skulle sette inni, men det gikk ikke. Men når vi brukte bilen til kameraten gikk det.. Hehe)

Hehe, Øyvind. Jeg er ikke noe ekspert med strøm så jeg viste ikke helt.. Men nå vet jeg det, alle må jo lære en gang, reiner ikke med du kunne det da du ble født ;)

Men nå funker det fett! :D

Så takk for hjelp og kjappe svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...