Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har du et oppsett til Totalt NOK 19 281.00

Det du har valgt over koster 21 840.00

Her har du mitt oppsett:

AL4101 Alpine IVA-D100R NOK 7 995.00

http://www.mamut.com/dynabel/subdet496.htm

DVD/CD/MP3/WMA/RDS m/MOTORISERT 6.5" TOUCH SKJERM

4x50watt forsterker, 1 video inngang, 1 av utgang, 3 preout, klar for ryggekamera, dvd audio(2kanals), klar for iPod (krever grensesnittboksen KCA-420i).

For mer info se www.alpine-europe.com

VEIL PRIS 16.995,- KAMPANJETILBUD 7.995,-

BF4501 dynaBel BF4501 - 1x450-1200 Watt RMS Bilforsterker NOK 2 998.00

Høykvalitets Klasse D subwoofer forsterker på 1x450 Watt RMS i 4ohm, 1x800 Watt RMS i 2 ohm og 1x1200 Watt RMS i 1 ohm. Kraftig subwooferforsterker!

NY - LAVERE PRIS !!! (førpris Kr 3.998,-)

BF0804 dynaBel BF0804 - 4x80 Watt RMS Bilforsterker NOK 1 998.00

Høykvalitets Mosfet forsterker på 4x80 Watt RMS. Dempningsfaktor på over 400 gir uvanlig god kontroll over lyden. Forsterkeren spiller rent, høyt og med et meget behagelig lydbilde.

PE6006 Peerless Definition 6" komponentsett, pris pr. par NOK 1 598.00 NOK 3 196.00 for 2 par

Definition D6 - 1" + 6"

2 stk 6" (16cm) bassmellomtoner

2 stk 1" softdome diskanter

2 stk innfelling/utenpåliggende mont. sett

2 stk høykvalitets delefiltre

Frekvensområde 50-22.000Hz

Kontinuerlig effekt 80 Watt

4ohm impedans

BI7375 Kond. 1,5 F dynaBel m/Voltmeter NOK 898.00

dynaBel kondensator på 1,5F av god kvalitet med voltmeter og festebraketter. Dimensjon Ø=76mm Høyde=260mm.

DY9410 dynaBel 10" Multimagnet Subwoofer 4 ohm NOK 1 398.00

Karbon forsterket membran

Ultrapresis bass - 200Oz multimagnet

500W RMS - 1000W Maks - 3" Svingspole

Lang slaglengde - 20mm lineær

PI4000 Basskasse for 10" NOK 798.00 NOK 798.00

Denne kassen kan brukes sammen med DY9410, DY9310, Peerless XXLS 10" og Resolution 10". Komplett kasse med høyttalerledning internt og terminal.

Dempemateriale av type Acousto Q anbefales. Til denne kassen trenger du 300g.

Totalt NOK 19 281.00

WWW.DYNABEL.NO

Der har du noe å skryte av...

Tror du ville ha blitt fornøyd med dette.

Hilsen

Geir.

Skrevet

Det du har valgt over koster 21 840.00.

Jeg har aldri sagt prisen jeg for det får, har en del rabatter, så prisen er fin den.

Men jeg lurte på om det var noe som jeg heller burde kjøpt.

Skrevet

Det du har valgt over koster 21 840.00.

Jeg har aldri sagt prisen jeg for det får, har en del rabatter, så prisen er fin den.

Men jeg lurte på om det var noe som jeg heller burde kjøpt.

Jeg personlig hadde ikke kjøpt frontsettet eller baksettet.. Hadde heller satset på noe i samme prisklasse feks Focal PolyGlass 165V2. Det er gromt.. Baksett er jeg ikke sikker på, men ikke 6x9 iallefall.. Ellers ser det bra ut :)

Skrevet

Bra dette men jeg ville ikke ha brukt Sony CD-Spiller, kjenner mange som har hatt dårlige erfaringer med de, jeg anbefaler Alpine eller Pioneer.

Og vist du kjøper f.eks Soundstreem istedet for Rockford Fosgate får du mye mere for pengene, pga att du betaler så jevlig mye for merket på Rockford.

Se deg litt om på http://www.megabillig.no så finner du noe som spiller mye bedre en RF og til halve prisen :).

Mvh

Skrevet
Bra dette men jeg ville ikke ha brukt Sony CD-Spiller, kjenner mange som har hatt dårlige erfaringer med de, jeg anbefaler Alpine eller Pioneer.

Og vist du kjøper f.eks Soundstreem istedet for Rockford Fosgate får du mye mere for pengene, pga att du betaler så jevlig mye for merket på Rockford.

Se deg litt om på http://www.megabillig.no så finner du noe som spiller mye bedre en RF og til halve prisen :).

Mvh

Tror Dynabelen gruser dere alle.

www.dynabel.no (topp kvalitet til en uslåelig pris + noen som vet hva et anlegg er.)

Skrevet

Dynabel er kinavare. Masse produsert så satt på ett til klistremerke med dynabel når det kommer til norge. Om du leter litt på nettet finner du det andre steder med annet navn. Noe du ikke finner av f.eks RF, Focal osv. Dem lager elementene selv. MEN dem blir satt sammen i kina.

Skrevet
Dynabel er kinavare. Masse produsert så satt på ett til klistremerke med dynabel når det kommer til norge. Om du leter litt på nettet finner du det andre steder med annet navn. Noe du ikke finner av f.eks RF, Focal osv. Dem lager elementene selv. MEN dem blir satt sammen i kina.

Et eksemper dynabels multimagnet 1.598,- er produsert på samme fabrikk som Focal sitt element, ser helt likt ut og koster ca 5000.

Vår sponsede bilstereo konkurrerende Tommy Andersen vant NM 2004 i den prestisjefylte Pro / Expert Lyd klassen

Tommy vant også i fjor, og viser igjen at vårt bilstereoutstyr er av meget høy kvalitet til tross for et utrolig moderat prisnivå.

Wasifs Mustang, eller "MAD STANG" som den kalles. I bagasjerommet er det montert 2 stk. nye dynaBel DY9812 subwoofere. 2 stk. dynaBel BF7501 og 2 stk. dynaBel BF1702. 2 stk. Seas Lotus Reference frontsett. 2 stk. dynaBel 1,5F kondensatorer. Wasif har vunnet 1. plass på Autoshow 2006 innen Interiør + stereo og en 1.plass i Finland.

Det sier litt.

Prøvd dynabel selv foresten?

Prøv å bestill en Bf1702 til ca 2200 kr, så tar du en RF til samme prisen.

Hvem har da best effekt og hvem spiller da best?

Tror nokk du må betale mye for en RF med samme effekt.

• 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...