Eirik3 Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Lekker bil altså, spesiell farge! Er det ascotgrün den heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Lekker bil altså, spesiell farge! Er det ascotgrün den heter? Takker for det! Fargen på bilen, er vermont grønn. Ikke altfor mange e39 med den fargen der.. Litt lysere i dagslys er den. Hei, NINO!! Trivelig! Jeg har polert bilen hos Stig. Han har begynt med bilpleie på Kirkenær, under Grue Service. Har sett noen andre av de bilene han har shina, å det blir grise bra! Billig er han å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Fargen på bilen din er nydelig. både i dagslys, forbipassering i 267km/t og på kvelden. uten tvil. hmm.. tja kanskje jeg skal ta en tur dit med (olje)rekord'n? hæhæ.. NOT. åssen går det med e30'n forresten? blir det salg eller prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Ja si det du, nino, nå har pk solgt m3`n sin, og kjøpt igjen min 325tic, pluss at han kjøpte seg en e36 318i, som bruksbil. Regner med at han får liv i den iløpet av vinter`n. Går det med gammel`n din da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Gifter meg hvis dama kjøper en M3 til meg he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 hehehehe, kanon, STÅ PÅ KRAVA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Ja si det du, nino, nå har pk solgt m3`n sin, og kjøpt igjen min 325tic, pluss at han kjøpte seg en e36 318i, som bruksbil. Regner med at han får liv i den iløpet av vinter`n. Går det med gammel`n din da?? kjøpt att e30 325tic´n? joda. min står like rolig den gætt. under en presening langt inne på toten-skogen litt kjedelig, men det går. så nå går dagene til å spare penger så jeg kan reise og kjøpe mæ bil til sommer´n:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Pen E39...synd den har litt lite utstyr og grønne skilt Likte fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Rimelig bilgal hvis man tar med M3'en sin på bryllupsbildet Flott E39 Neida, ga meg bare en fabelaktig idé selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Pen E39...synd den har litt lite utstyr og grønne skilt Likte fargen Takker, men synd den har lite utstyr?? Kan jo nevne, luftfjæring, tv\navi, xenon, tlf, cd-ceksler, comfortseter, el.luke, selvsagt, restvarme, asc, og alt el, senket, 18"v.dekk, trim-chip, konisk filter+++.. Da bilen ble kjøpt ny, ble ALT tilgjengelig utstyr bestilt, og det med grønne skilt.. Koster meg 20 lapper å få hvite, men jeg og samboeren er kun 2 stk, og synes grønne skilt kler fargen på bilen best:) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 synd den har lite utstyr lite utstyr?! åssen kan du komme med den uttalelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 hehe, ja du veit du nino...hehe... Tar med deg til stig en dag jeg, så får vi pusse litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 da må vi evt pusse e39. opel'n er det ingen grunn til å legge arbeid i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 hehe, det får tida vise det....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå