Gå til innhold

hjelp kanksje jeg ikke kommer meg på bimmers mere ;)

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

siden jeg må finne en løsning for att denne tråden ikke skal bli stengt så\ kommer dette til og bli mitt framtidige problem når jeg flytter i det nye huset og der er det kun er tråløs internett og huset mitt står ikke høyt nok så jeg må få signal mednaboen... problemet er da følgende..

naboen har tråløs ruter og jeg får ikke inn signalet fra han. vi er enig om og dele på dette og trenger da tips for hvordan jeg kan løse dette.. er det mulig med en motaker som jeg kan sette på loftet eller no?? for der har jeg altså signal.. men ikke nede på stua...

kan noen hjelpe meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo en sånn signalforsterker som kan brukes. også er det jo også helt opp til hvilken produsent router'n er ifra. ZyXel er jeg meget fornøyd med. vet flere som har løst lignende problemer med ZyXel-router.

kan jo også prøve å flytte mottaker/sender. så dere får minst mulig vei å sende på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg må finne en løsning for att denne tråden ikke skal bli stengt så\ kommer dette til og bli mitt framtidige problem når jeg flytter i det nye huset og der er det kun er tråløs internett og huset mitt står ikke høyt nok så jeg må få signal mednaboen... problemet er da følgende..

naboen har tråløs ruter og jeg får ikke inn signalet fra han. vi er enig om og dele på dette og trenger da tips for hvordan jeg kan løse dette.. er det mulig med en motaker som jeg kan sette på loftet eller no?? for der har jeg altså signal.. men ikke nede på stua...

kan noen hjelpe meg... :)

Hei

Du kan blant annet få en ekstra forlengelses antenne på clas ohlson.. dem duger nokså bra.. verdt et forsøk!

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2m8yel3h]Det er mulig å skaffe antenner du kan feste på veggen ute også.

Ta et søk eller innlegg i forumet på hardware.no.

jepp. vet holder på og sjekkeang priser og slikt nå... er jo litt mere stress det med tanke på att man må strekke kabel ut og slikt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...