Kjell Rune Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 siden jeg må finne en løsning for att denne tråden ikke skal bli stengt så\ kommer dette til og bli mitt framtidige problem når jeg flytter i det nye huset og der er det kun er tråløs internett og huset mitt står ikke høyt nok så jeg må få signal mednaboen... problemet er da følgende.. naboen har tråløs ruter og jeg får ikke inn signalet fra han. vi er enig om og dele på dette og trenger da tips for hvordan jeg kan løse dette.. er det mulig med en motaker som jeg kan sette på loftet eller no?? for der har jeg altså signal.. men ikke nede på stua... kan noen hjelpe meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 har jo en sånn signalforsterker som kan brukes. også er det jo også helt opp til hvilken produsent router'n er ifra. ZyXel er jeg meget fornøyd med. vet flere som har løst lignende problemer med ZyXel-router. kan jo også prøve å flytte mottaker/sender. så dere får minst mulig vei å sende på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 siden jeg må finne en løsning for att denne tråden ikke skal bli stengt så\ kommer dette til og bli mitt framtidige problem når jeg flytter i det nye huset og der er det kun er tråløs internett og huset mitt står ikke høyt nok så jeg må få signal mednaboen... problemet er da følgende..naboen har tråløs ruter og jeg får ikke inn signalet fra han. vi er enig om og dele på dette og trenger da tips for hvordan jeg kan løse dette.. er det mulig med en motaker som jeg kan sette på loftet eller no?? for der har jeg altså signal.. men ikke nede på stua... kan noen hjelpe meg... Hei Du kan blant annet få en ekstra forlengelses antenne på clas ohlson.. dem duger nokså bra.. verdt et forsøk! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 linksys sin router er det som står der vet jeg den blå med 2 antenner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Bruk ett access punkt i ditt hus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 ja men er det nokk da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Det burde gjøre jobben det, sett access punktet så det får godt signal, ellers så kan du jo bare trekke kabel fra routern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Kjøp en retningsstyrt router(feks linsys sin) til naboen din og ett aksesspunkt som du setter på loftet eller no slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Det er mulig å skaffe antenner du kan feste på veggen ute også. Ta et søk eller innlegg i forumet på hardware.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 fant ut nå att jeg fikk fult utslag ett sted på loftet så da får jeg kanskje prøve med ett access punkt der da.. noen som har fårslag til gode access punkt lr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 ":2m8yel3h]Det er mulig å skaffe antenner du kan feste på veggen ute også.Ta et søk eller innlegg i forumet på hardware.no. jepp. vet holder på og sjekkeang priser og slikt nå... er jo litt mere stress det med tanke på att man må strekke kabel ut og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 her har du jo tre alternativer. http://www.hardware.no/tester/nettverk_ ... unkter/801 og en linksys fra komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306150 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 ja en slik linksys har jeg jo liggende som jeg bruker som router.. men kan jeg bruke den da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 ser lik ut kanskje bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 vil vel tru att det er utenpå.... er forsjell på dem ja. sjekk på komplett sia. har jo trådløst aksesspunkt og routere som ser ganske like ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå