325i Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 skulle til å vri om nøkkelen på min e34 her i går etter å ha kjørt den helt normal så plutselig ville den ikke vris helt over slik at bilen starter! har prøvd å smøre den p donke litt i den men den vil ikke, den vil bare vris ei gang slik at rattlåsen går av, så har tjukobla den nå og må sitte å holde på nøkkelen for å kjøre! går jo ikke det i lengden, så noen som vet hva som er problemet og hvordan fikse det? eventuelt hvordan å knekke opp rattløsen uten å ødelegge alt mulig..
325i Skrevet November 25, 2006 Forfatter Skrevet November 25, 2006 smørte den med silikon spray, det eneste jeg fant hehe men det har vel ikke noe å si etter som det smører jo..
tobben! Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Tror jeg har kommet til å skift hele tenningslåsen jeg. Får helt sikkert kjøpt ny til en ikke så avskrekkende pris. Har ikke skifta på bmw`en enda, men gjorde det på gamle mercen min. Husker ikke prisen, men det var ikke så ille. Bytter du, så vet du i allefall at det holder en stund
325i Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 Åkei, Noen som har en til salgs? eller vet hvor jeg kan få tak i billig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå