325i Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 skulle til å vri om nøkkelen på min e34 her i går etter å ha kjørt den helt normal så plutselig ville den ikke vris helt over slik at bilen starter! har prøvd å smøre den p donke litt i den men den vil ikke, den vil bare vris ei gang slik at rattlåsen går av, så har tjukobla den nå og må sitte å holde på nøkkelen for å kjøre! går jo ikke det i lengden, så noen som vet hva som er problemet og hvordan fikse det? eventuelt hvordan å knekke opp rattløsen uten å ødelegge alt mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 smørte den med silikon spray, det eneste jeg fant hehe men det har vel ikke noe å si etter som det smører jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Tror jeg har kommet til å skift hele tenningslåsen jeg. Får helt sikkert kjøpt ny til en ikke så avskrekkende pris. Har ikke skifta på bmw`en enda, men gjorde det på gamle mercen min. Husker ikke prisen, men det var ikke så ille. Bytter du, så vet du i allefall at det holder en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 Åkei, Noen som har en til salgs? eller vet hvor jeg kan få tak i billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå