Gå til innhold

Til vask med "fienden"

Curtis
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for positive tilbake meldinger:)

Angrer litt på at jeg ikke monterte på sideskjørt når jeg først var i gang, var litt bekymra for at den skulle bli veldig lav, er ikke akkurat kvalitets veier her oppe, får se til neste sommer.

Bilen har orginal senk fra fabrikk.

Har Sebring eksos, men har kun byttet ut bakpottene og bak til mellompoten, resten er orginal eksos, er en svak romling når den står på tomgang, men ved gasspådrag i kombinasjon med KN filter er det bra og rå lyd. Vurdere å sette inn ett Sound rohr i stedet for mellompotten for å få enda mer lyd, men det blir fort travelt på langturer hvis det blir for mye lyd også.

Takspoiler er en AC schnitzer, kjøpte den på ebay ferdig lakka, vart veldig imponert over kvaliteten, og fargen passet perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NICE Bmw!!!!!! Sånn eksos har eg og lyst på...;) Men finst vell ikkje sånnt til E-34.......:(

Ein kompis av meg har eit enda mer harry eksemplar av typen TT....en luftdempet Lilla sak...har vert, og kommer i Gatebil bladet...Men tilbake til eksosen.....MÅ ha bare MÅ ha....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte meg inn i en TT her om dagen, likte meg ikke der, kunne ikke se noe av panseret, føltes som en snutefri bil. Jeg kjørte den ikke men følte at dette er ikke min stil, liker snute.

Selv ser jeg ikke mitt panser fordi setet er helt nede. Sikkert det eneste min pinglete 316 har til felles med TT :lol: og lufta i dekkene.... he he

Din 316Ti har faktisk mye bedre kjøreegenskaper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen Bmw, å skal ikke legge skjul på at jeg liker TT også :)

Den uttalelsen er jeg helt enig i... :D

Den uttalelsen er jeg helt uenig i... BMW'n er fin, men TT... Huff...

Audi "Boble"...

Enig!

Må si meg enig der.

Jeg syns Auda har etterlignet en god gammel VW boble fra 70tallet og gjort den moderne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...