g4ndersen Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Jeg var ute og kjørte da det plutselig kom noen dunk og skrapelyder fra bakakslingen. Jeg stoppet og sjekket under fordi jeg trodde noe hadde løsnet og lå og skrapte mot asfalten, men det var ingen løse deler. Da jeg skulle kjøre videre kom jeg ikke av flekken! Jeg satte den i gir, men ingen ting skjedde (har automatgir). Er det drivakslingen som er gåen?
02dag Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Høres mer ut som kardangen har tatt kvelden, men du sier at du ikke kom av flekken. Er det fordi det er noe som sitter fast, eller er det mer følelsen av at noe i drivlinjen er borte.... holder en knapp på kardangen jeg
g4ndersen Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 Kikket litt under... Drivakslingen har løsnet og ramlet ned på eksosanlegget! Sykt! Alle skruene har visst løsnet... Kan noe være ødelagt, eller er det bare å skrue på plass igjen?
Lien Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Prøv å skru den på igjen så finner du fort ut om noe er ødelagt...
g4ndersen Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 Får prøve å dytte den inn i en garasje i morgen. Skal det ikke være noe slags låsing på skruene så de ikke kommer ut?
esben86 Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 er nok ikke noe låsing på disse nei men får å være sikker på at de ikke kommer ut igjen så har du locktite på boltene når du skrur dem inn igjen;)
g4ndersen Skrevet November 27, 2006 Forfatter Skrevet November 27, 2006 Alt i orden!!! Var bare skruene som hadde løsnet. Men jeg synes det er rart at dette kan skje...?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå