KnightJoker Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Har hat problemer med at bilen går tom for vann. Men vet ikke helt hva som skjer med det. Den går ikke inn i motoren, og det virker ikke som om den går ut i eksosen heller. Det har ikke vært noen lekasjer på slanger eller noe som jeg har sett enda. Men den blir likevell brått tom for vann. Noen som har vært borti noe lignende problemer, og vet hva som må gjøres?
Quattrokiller Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 For å bli ferdig med problemet så tar du en kompresjonstest. Jeg holdt på å bli sprø men min E-34, fant ikke lekkasjen, men der var den en fin tynn stråle som dukket opp innerst mellom insuget og motorblokka når Mr. Lie tok kompresjonstest.
Kjetil 323i E36 Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Er det vått under mattene dine da? Kan hende det er lekkasje i varmeregisteret.
KnightJoker Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 Var ikke noe vann under mattene, men skal ta en kompresjonstest nå snart. Takk for tipsa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå