Gå til innhold

senking e34

verticalescape
 Share

Anbefalte innlegg

en kompis av meg har en e34 touring 520 24v som vi akkurat har byttet dempere og 40mm senkesett.. problemet er det at bilen er normalt høy fremme, som originalt, og bake er den veeeldig lav... fattwer ikke hvorfor..? noen her som har hadd samme problem?

Jeg har også senket min 40mm, kan se om jeg husker å ta et bilde når jeg kommer hjem senere ikveld ;) Den ble ikke såååå lav, men akkurat passe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..rart...hvis det er gasdempere så kanskje de e tom for gass..?

har ikke e34 touring luftdempere bak som mercedes t modeller fra den tia? fått feile dempere?

er ikke nivåregulering, og den var helt lik før vi byttet alt..

ser helt merkelig ut, fremme får du hele knyttneven mellom dekke og skjermen, og bak er dekket langt oppunder skjermen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha minst 60mm senk framme for at 40mm bake skal passe.....synd 40/20 fram/bak coilover-settene ikke er så lett å få tak i lengre....

Har 60/40 koni sport med AP fjører selv........subber litt bake i høy fart på ujevne veier ja :roll:

PS. det tok litt lengre tid før fram setupen "satte" seg enn bake.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha minst 60mm senk framme for at 40mm bake skal passe.....synd 40/20 fram/bak coilover-settene ikke er så lett å få tak i lengre....

Har 60/40 koni sport med AP fjører selv........subber litt bake i høy fart på ujevne veier ja :roll:

PS. det tok litt lengre tid før fram setupen "satte" seg enn bake.....

Skal gi beskjed at han bare må få tak i 2 60 fjærer da :wink:

eller vi tar vinkelslipern fatt og tar en ring eller to :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...