323i Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 kjøpte disse 6x9 igår... http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1088 Endelig montert det inn i min e36 med adapter og det var tid for testing. da viser det seg at ene høytaleren skurrer på bassen!! Har byttet om på delefilterene og kabler, men er høytaleren som det feiler noe.. kjempe kjekt.. Og no må eg vente heeelt til imorgen før eg kan bytte de Er det foresten noen som har erfaringer med 6x9 og adapter?? går det ann og få det til og låte bra? lurer på om det blir bedre lyd av og bygge kasse under høytalerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Ja det blir merkbart bedre lyd av å ha kasse til elementene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Men kan du ikke stille HP på delefilteret? Skal normalt ikke kjøre bass på 6x9, men la subbene do the talking. Men som du beskriver, skal selvsagt ikke skurre. Var selv inne på tanken om adaptere, men fikk stoppa montøren hos Bilradiospesialisten i siste liten. Holder med et kickass frontsett vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå