oddis Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Jeg innså noe i helga.. og det er at denne bilen er en mesterstykke!! Jeg har alltid vært av oppfatning av at Automote gutta kun lager biler som passer noen få personer med en helt spesiell styling smak og et liberalt forhold til mekaniske funksjoner. Idag ble litt av det motbevist. Ja, stylingen og utseende er ikke "my cup of tea", men bilen som teknisk mesterverk og den grad av gjennomførthet på hele bilen er mildt sagt mindblowing! Etter "et par" minutter med ren studering og måping på vanvittig råe detaljer er jeg helt overbevist om at de gutta virkelig vet hva de holder på med. Jeg innrømmer aldri at den bilen der er "pen" i mine BMW politiske øyne, men at den er unik og med et VANVITTIG gjennomført preg over seg skal jeg aldri benekte. For FY som den var gjennomført. Lite er overlatt til det tilfeldige. Hadde jeg idag vært i akutt nød av å få tilpasset et bodykit til en bil så hadde jeg ikke nølt et millibrøksekund med å sette Automote til å gjøre jobben. Den bilen er virkelig noe for seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Det er helt klart tøffeste bilen i dalføret oppi her Den er sinsykt fin ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå