Reset Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Jeg var og henta meg BMW i går! fungerte fint! helt til kveldinga en gang! da hadde ene pæra i hovedlyse blitt deffekt! og det rare var, at da lyste blinklysa framme i fangeren også! å det gikk IKKE an og ha på langlys, eller bruke blinklys! er det noen som vet hva som må gjøres? Mvh
TexWiller Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Bytt pære så virker det igjen. Ryker det en parklyspære eller nærlyspære vil blinklyspæren lys svakt på den siden pæren (e) er defekte
Reset Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 blinklysa lyser på begge sidene! jeg bytta pære tilgare idag, men den gikk etter 2 timer! defor tenkte jeg kansje det var noe GALT! koblinger eller noe ?
TexWiller Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Da er det vel muligens en defekt pære på begge sider,har du sjekket alle? regner med at det ikke er xenon lys du har? Gikk den nye pæra etter kun 2 timer så var det nok en feil med den
Reset Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 sjekka bealt fungerer som det skal på andre sia! jeg skifta begge pærene likt! no er den gådd! på samme sia!!
mr.big Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Kan kanskje høers ut som om du har en jordfeil en eller annen plass.
Reset Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 ja, var det jeg tenkte! derfor tenkte jeg skulle spørre heer:p
TexWiller Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Pæa ryker ikke pga jordfeil men kan selvsagt slutte å lyse. legg opp en tilleggsjordledning fra jordpunktet på innerskjermen og se om det funker da. Det er viktig at du kobler jordingen inni lykta først. Virker det da så kan du koble på utsiden for og se om eventuelt feilen ligger i kontakten til lykten
Reset Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 er det bare en kabel med en kabel sko på? som sitter på lykta?
TexWiller Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Du trenger ikke kabelsko. Dra av isolasjonen på kabelen og tvinn den rundt jordingspunktet på innerskjermen, andre enden stikker du inn sammen med kontakten bak på pæren. Du skal jo kun sjekke om det er dette som er feilen
Reset Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 jeg tok av pæra, satt på ny, pussa litt irr her og der! satt på ny kabelsko bak pæra der! no virker det greit! så lenge det har vart! kommer nokk til og skjære seg igjenn :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå