Gunnar Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Skal selge litt "småplukk", alt er fra/til E34 535i. - Komplett M30B34 fra en '87 E28 M535i, for bruk i E34. Innsug, ledningsnett, triggerhjul og hjerne fra '89 E34 535ia. Står med girkasse fra en E28 535i. Forlenget mellomaksling slik at dette kan monteres rett i en bil med 520-understell/diff. Altså en meget simpel ombygging for noen med 520 som ønsker seg litt mer sprut (får da toppfarten til en 520, og desto bedre aks). Ellers er det sikkert ok for noen som vil ha sprut i en E30 eller lignende også. Kan leveres med komplett "sports"-eksosanlegg med lambda, uten katalysator. Dette er customgreier. En lang tynn potte i midten og en kort med svære stusser bakerst. Relativt mye og veldig heftig lyd. Motoren går urent når den er kald, og har noe høy tomgang, men går som ei kule. Kan prøves i bil (E34) i et par uker til. Kan ikke overleveres før om tidligst 3-4 uker. Grunnen til at jeg legger den ut nå er at den kan prøves i bil. - Har ellers egentlig et "komplett" sett for ombygging av en E34 til '89 E34 535ia. Motoren mangler noe småplukk som innsug med ledningsnett, hjerne, triggerhjul og muligens vannpumpe (500,- for helt ny). Ellers er alt her som er forskjellig på en 518/520/525/whatever og en 535ia. Dvs. automatkasse (står på motor), komplett eksosanlegg med katalysator og lambda, nesten ny radiator, automatgirstang, stor bremsepedal + kickdownknapp, mellomaksling, komplett forstilling (Bilstein dempere), komplett bakstilling med 535-diff og akslinger (bra gule Koni dempere), stabilisatorstag, bremser og alt. Overflaterust på en del understellskomponenter som kalipere og bremseskiver, men har ihvertfall to ok bremseskiver liggende løse som kan medfølge. Motor skal etter sigende være gått ca. 150.000km, girkasse ca. 100.000km. Dette står ikke i bil. Har vært lagret innendørs i ca. 1 år. - Alt befinner seg i Vestfold. Alt dette kan egentlig kombineres i forskjellige pakker.. og delene motoren i "535ia-pakken" mangler kan også plukkes tilbake fra den andre når den første er tatt ut av bil. Siden det er så mange kombinasjonsmuligheter her legger jeg ikke ut noen priser. Ta kontakt og si hva du vil ha, så tar vi det derfra.. Helst på mail: gr@bimmers.no
Gunnar Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 La meg legge til et par ting her: 1. Jeg ønsker å selge dette mest mulig komplett. Gidder ikke begynne å demontere smådeler, ihvertfall ikke før jeg vet om noen vil ha noe av det i mer komplette pakker. 2. Alt av store deler må _hentes_ utenfor Tønsberg. Jeg kommer ikke til å sende noe av dette så lenge det selges i komplette pakker.
Hylland Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Kor mykje for den custompotta med to svære stusser bak??? Kor mykje for bilstein framstillinga di!!!
Gunnar Skrevet November 29, 2006 Forfatter Skrevet November 29, 2006 Har svart deg på mail ang. potta. Vil egentlig bli kvitt hele fremstillinga i samme pakke som motoren - fin ombyggingspakke fra 518/520i.. men vi kan jo ta det litt etterhvert. Ville du hatt bremser og alt?
325i Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Hvor mye for "ombyggnings settet" fra e34 til 535??
Gunnar Skrevet November 29, 2006 Forfatter Skrevet November 29, 2006 Vil du ha pris slik det står eller med alle de manglende delene? (dvs. innsug, hjerne, ledningsnett, triggerhjul, ++) 9 som det står og 11 med alt?
RenZor Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Den potta ja, er det fra manifold og hele veien bak? Prisen sa du? Bare å peise den på en E34?
Gunnar Skrevet November 29, 2006 Forfatter Skrevet November 29, 2006 Har et komplett originalt 535-anlegg og et effektanlegg med mye (og tøff) lyd. Begge er til E34 og passer M30.
Bårzan Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 hei trenger radiator til m30b34, hvor mye skal du ha??
tonyku Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 hei trenger radiator til m30b34, hvor mye skal du ha?? Gratulerer med å bringe opp en 5 år gammel tråd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå