Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nok en som har funnet sida jo. Disse produktene bestiller en billigere selv på www.ssautochrome.com

Bare for gi deg nøyaktig svar på dette.. har nå vært på nett siden deres.

For turbo vi har i kittet skal de ha 350$

For Manifolden skal de ha 375$

For intercooler skal de ha 400$

Da er vi oppe i en sum av:1125$ og ganger vi dette med 6,5 så får vi 7312kr og dette er uten frakt og frakt på dette er 132$ som er 858 kr da er vi oppe i 8170 uten moms.. da når pakka blir stopp i tolla så er vi oppe i 10212kr.

Og da er det ikke med alt vi har i kittet. vi har i tillegg dumpventil, div silicon slanger alle nippler.. bare ojle til og fra turbo koster jo 1300kr.

Så vis du har lyst til å bestille der i fra ennå, så gjør du dette.

Vi er billigere!! :D

Og nå for du jo med turbotimer og for 10000kr.. Si i fra vis du karer dette billigere.

Nå sitter jeg på jobben og har verken tid eller lyst til å kverulere, men manifolden koster 350 dollar hos dem, går en på Ebay kan en få den ned i 199 dollar fra det samme firmaet. Kursen på dollar i skrivende stund på oslo børs er 6,22 noe som gir en sum på enten 2177 eller 1237. Det eneste som påløper av utgifter i Norge er 25 prosent moms (de aller fleste utenlandske firma skriver ned verdien til deg) pluss tollgebyret til enten posten eller UPS som mange firma i USA liker å sende med.

Når du sier at oljekitet koster 1300 kroner kan jeg ikke begripe hvordan du får 80 dollar til å bli 1300 kroner, verken med frakt eller sågar dobbel moms. Du trenger ikke kommentere innlegget mitt da jeg ikke kommer til å skrive flere her. Min intensjon var å oppfordre folk til å tenke selv og bruke nettet.

Når du er så aktiv her med å oppfordre folk til å handle av de så kommenterer jeg absolutt alt.. oljekittet koster det der inne ja.. men skal du kjøpe disse slangene på tess i norge feks så koster disse 1300kr.

Fint at du ikke kommer til skrive mere her. mens andre folk kan kjøpe billigere av meg enn de gjør eller du gjør av ssautochrome så for du de gjøre dette. er her for å lage et billig tilbud til disse som vill det og som sagt er vell enklere å parte med en som snakker norsk anng ting\tang.

Og når du betaler kursen så blir den med vekslingsgebyr 6,5

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

vil heller handle av as-dekk enn å begynne å bestille forskjellige deler fra usa, selv om jeg kanskje sparer en 1000 lapp eller 2. man veit hva man får her, og det er lett å bestille feil, vist man ikke har så alt for mye peiling. og vist det skal skje noe, at noe blir ødelagt. så tar det ikke 2 månder å få en ny del. har engang bestilt en turbo fra ett veldig bra firma i usa. og turboen var ødelagt fra fabrik, måtte begynne å sende tilbake, gikk nestn 2 månder før jeg fikk en ny. med mye om å men, og alt skjedd på engelsk. noe mange ikke er superflinke til.

Og ødelegge salgs tråden slik er usakli.

Skrevet
vil heller handle av as-dekk enn å begynne å bestille forskjellige deler fra usa, selv om jeg kanskje sparer en 1000 lapp eller 2. man veit hva man får her, og det er lett å bestille feil, vist man ikke har så alt for mye peiling. og vist det skal skje noe, at noe blir ødelagt. så tar det ikke 2 månder å få en ny del. har engang bestilt en turbo fra ett veldig bra firma i usa. og turboen var ødelagt fra fabrik, måtte begynne å sende tilbake, gikk nestn 2 månder før jeg fikk en ny. med mye om å men, og alt skjedd på engelsk. noe mange ikke er superflinke til.

Og ødelegge salgs tråden slik er usakli.

Takk takk.. :!: Godt det er noen avdeg her også :D

Skrevet

har et spm. ang montering av turbo-kittet du solgte meg:) skal turboen peke oppover fremst , eller skal den peke nedover bakerst i motorrommet? altså, hvilken vei skal grenrøret stå? :P

Skrevet
skaffer dere til m30b25 og ? er det ikke det motoren heter i 525i 86 mod. ?

Er vell m20b25 som sitter i din bil. samma som e30 osv.

Koster ca 10000kr til din bil

nei i e28 525i er det m30b25 (store sekseren)

Skrevet
har et spm. ang montering av turbo-kittet du solgte meg:) skal turboen peke oppover fremst , eller skal den peke nedover bakerst i motorrommet? altså, hvilken vei skal grenrøret stå? :P

stemmer det de andre sier her :D

Skrevet
går det an og montere turboen fremmover (der me spylerveske tanken) med dette grenrøret?

eller er det ikke klaring til støtdemper tårnet?

Dette blir vanskelig. og veldig trangt

Men er det forsatt mulig? :lol:

Skrevet
går det an og montere turboen fremmover (der me spylerveske tanken) med dette grenrøret?

eller er det ikke klaring til støtdemper tårnet?

Dette blir vanskelig. og veldig trangt

Men er det forsatt mulig? :lol:

Ja det er det.. Er en kunde som har gjort dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...