Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes A-Dekk gjør en god jobb med tilbakemeldingene på de spørsmål som kommer i denne thread`en. Det er klart at det alltid vil være en sammenheng mellom pris/effekt og kvalitet. Det er mange som drømmer om å være "værst", men da ender man opp i en helt annen prisklasse enn det det er snakk om her.

Uten å ha noen form for kjennskap til produktene det er snakk om, så kan det i det minste se ut som at det er snakk om en leverandør som stiller opp for kundene sine og kommer med kjappe tilbakemeldinger til de som lurer på noe.

Selv har jeg ikke anledning til å bruke mye tid på dette forum, men finner artikkelen interessant.

Jeg har selv vært i kontakt med A-dekk vedrørende software mm til "pilotprosjektet" hans, og det er ikke tvil om at han kommer til å nå langt med den interessen han har for fagfeltet.

Ingen gjør ALT rett første gangen, men om man lærer av sine feil - og er ydmyk i forhold til resurspersoner som har noe å tilføre en faglig - ja da kan man nå langt.

Det finnes ingen "facit" på hva som er best, og det finnes de som har mye glede av det som ikke er "helt verst".

Selv har jeg kjørt 8.95/149.6 på 1/8 mil med 2260ccm M20 UTEN pianotråd i blokka, med STD dreide stempler og std toppakning + en manifold som ikke ser noe bedre ut en det som er vist litt tidligere i denne artikkelen . .

Å gjøre slike "umulige" ting gir ihvertfall meg en liten glede i hverdagen . .

:-)

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er helt enig norman

er mange folk her som legger seg for mye opp i enkelte ting som hvor man får produkter etc fra.

i norge har man kjøpslov garanti om noe går galt.og som vi og a-dekk som selger lavkostnad produkter til rimelige priser og som er mer enn gode nok produkter til vanlige gatebil biler.så syns eg at folk som rakker ned på oss og sier at produktene er dritt så tror eg neppe at dem har prøvd dem selv.

vi har gode produkter både vi og A-dekk:-)

og det finnes mange måter og bygge turbo på en bil

Skrevet
Da var det ferdig montert :D Så nå må jeg smøre meg med tolmodighet og vente på at snøen skal forsvinne :cry::roll:

Nice, har du muligheten til å legge ut noen bilder i mellomtiden?

Skrevet

Du har enda ikke svart meg på om de er kulelagret eller glidelager!

Er det virkelig nødvendig å justere tilbake tenningen når man har bankesensorer, da vil den vel justere tilbake selv?

Hvordan er det med bensinforbruk til hverdagskjøring når man har satt på turbo, større dyser og øker bensintrykket? Vil bilen f eks sluke 2-3 liter på mila ved vanlig kjøring?

Skrevet

Det jeg måtte kjøpe ekstra var:

• Nippler til t-stykke på oljetrykk.
    Nippler og muffe til oljeretur.
    Diverse silikon slanger og bend.
    Eksosrør.
    Slangeklemmer

Med forbehold om at jeg nå har glemt noe :P

Er ikke 100% ferdig, men klar til prøvetur :)

Har dessverre kun noen dårlige mobilbilder :roll:

Måtte skjæres ut en del for ic :)

41229.jpeg

41230.jpeg

Sveiste inn en fleksi også:)

41231.jpeg

41232.jpeg

41233.jpeg

Skrevet
Du har enda ikke svart meg på om de er kulelagret eller glidelager!

Er det virkelig nødvendig å justere tilbake tenningen når man har bankesensorer, da vil den vel justere tilbake selv?

Hvordan er det med bensinforbruk til hverdagskjøring når man har satt på turbo, større dyser og øker bensintrykket? Vil bilen f eks sluke 2-3 liter på mila ved vanlig kjøring?

Glidelager. Er ikke nødvendig men får ladetrykk tidligere.

Bensinforbruket blir ikke noe høyere så lenger du bruker bilen normalt.

Større dyser er alltid bra men må ha en styre enhet som kan styre disse

Skrevet
Synes A-Dekk gjør en god jobb med tilbakemeldingene på de spørsmål som kommer i denne thread`en. Det er klart at det alltid vil være en sammenheng mellom pris/effekt og kvalitet. Det er mange som drømmer om å være "værst", men da ender man opp i en helt annen prisklasse enn det det er snakk om her.

Uten å ha noen form for kjennskap til produktene det er snakk om, så kan det i det minste se ut som at det er snakk om en leverandør som stiller opp for kundene sine og kommer med kjappe tilbakemeldinger til de som lurer på noe.

Selv har jeg ikke anledning til å bruke mye tid på dette forum, men finner artikkelen interessant.

Jeg har selv vært i kontakt med A-dekk vedrørende software mm til "pilotprosjektet" hans, og det er ikke tvil om at han kommer til å nå langt med den interessen han har for fagfeltet.

Ingen gjør ALT rett første gangen, men om man lærer av sine feil - og er ydmyk i forhold til resurspersoner som har noe å tilføre en faglig - ja da kan man nå langt.

Det finnes ingen "facit" på hva som er best, og det finnes de som har mye glede av det som ikke er "helt verst".

Selv har jeg kjørt 8.95/149.6 på 1/8 mil med 2260ccm M20 UTEN pianotråd i blokka, med STD dreide stempler og std toppakning + en manifold som ikke ser noe bedre ut en det som er vist litt tidligere i denne artikkelen . .

Å gjøre slike "umulige" ting gir ihvertfall meg en liten glede i hverdagen . .

:-)

Takker for tilbake melding, er fint det kommer noen som virkelig har prøvd dette ut og gir tilbakemelding.

Disse som har kjøpt kitt av meg vil jeg hennvise alle til norman, han vil få bilen deres til å gå klokkereint samtidig at bilen holder.

Skrevet
Er helt enig norman

er mange folk her som legger seg for mye opp i enkelte ting som hvor man får produkter etc fra.

i norge har man kjøpslov garanti om noe går galt.og som vi og a-dekk som selger lavkostnad produkter til rimelige priser og som er mer enn gode nok produkter til vanlige gatebil biler.så syns eg at folk som rakker ned på oss og sier at produktene er dritt så tror eg neppe at dem har prøvd dem selv.

vi har gode produkter både vi og A-dekk:-)

og det finnes mange måter og bygge turbo på en bil

SANT! :D TAKK

Skrevet

Hvor skal jeg sette den slangen som kommer ut fra fuelrailen (alså returbensin)

Skal den gå inn på siden eller inn under på bensintrykkregulatoren? Spiller det noe rolle egentlig?

Står ikke noe piler på ut om inn eller retning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...