Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Demo bilen ble i dag benket til 270 komma ett eller annet..

Og 320 NM.. Dette er filmet og kommer på nett men må først få den på datan. Det blir i neste uke en gang..

Jeg gjentar.. 320 91 mod med turbo som lader ca 8 psi Og kom da ut med 270 hk

270hk på hjula med 0.6 i trykk på M50B20? Det må vi få se papirer på!!! :shock::shock:

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Noen som har montert kittet på m20 enda, leste igjenom ALLE sidene før jeg spør!hehe :shock:

er jo bare ett utak for bensintrykksregulatoren og da blir det vel dumt å montere den som følger med kittet til a-dekk etter den orginale da den vil sperre for ny. finnes det ikke en overgang å få kjøpt eller noen som fiksa det læll??

en anen ting jeg tenker på er oljekjølinga til turboen, det hullet som er i adapterplata på olje inn til turbo, skal det være så lite? er litt nervøs at turbo skal få lite olje.hva gjorde du Kjell E?lot det være eller borra?

takker for svar.

ps alt så bra ut i pakka 8) hehe får liksom ikke montert fort nok :wink:

Hei når det gjelder hullet til olje til turbo så fulgte det med en bruksanvisning der det står at du kan borre opp denne.. Vi borret opp denne ti 4,5mm ikke ta mere. Da går den i stykker.

Den gamle bensinregulatoren skal står på, og den nye sette du etter det er sånn det skal stå.. orker ikke forklare alt, vis du trenger mere info vennligst ring

Skrevet
Demo bilen ble i dag benket til 270 komma ett eller annet..

Og 320 NM.. Dette er filmet og kommer på nett men må først få den på datan. Det blir i neste uke en gang..

Jeg gjentar.. 320 91 mod med turbo som lader ca 8 psi Og kom da ut med 270 hk

270hk på hjula med 0.6 i trykk på M50B20? Det må vi få se papirer på!!! :shock::shock:

Kommer film på dette..

Skrevet

Hei når det gjelder hullet til olje til turbo så fulgte det med en bruksanvisning der det står at du kan borre opp denne.. Vi borret opp denne ti 4,5mm ikke ta mere. Da går den i stykker.

Hmm, kan ikke huske jeg fikk med en slik bruksanvisning :lol:

Kan heller ikke huske jeg hadde så lite som 4,5mm hull på noen av flensene jeg monterte?

Skrevet

Kan heller ikke huske jeg hadde så lite som 4,5mm hull på noen av flensene jeg monterte?

Håper du borret opp olje inn flensen til turboen vis ikke må du ta opp denne med en gang

Skrevet

Håper du borret opp olje inn flensen til turboen vis ikke må du ta opp denne med en gang

Nei, men hullet i flensen jeg monterte på inn hadde mye større åpning enn 4,5mm..

Sikker på det er samme flensene med alle turboene?

Hadde ihvertfall mye større hull enn hva som var i slangen..

Skrevet

Nei, men hullet i flensen jeg monterte på inn hadde mye større åpning enn 4,5mm..

Inn i flensen er det større hull men ut av flensen er det ikke det.. alle har med lik så vis du ikke har gjort dette kommer nok den turboen til å leve i 2 dager.. Ring meg så skal jeg forklare kan hende at vi missforstår hverandre.. men vis ikke er dette kritisk!! 93845927

Skrevet

Inn i flensen er det større hull men ut av flensen er det ikke det.. alle har med lik så vis du ikke har gjort dette kommer nok den turboen til å leve i 2 dager.. Ring meg så skal jeg forklare kan hende at vi missforstår hverandre.. men vis ikke er dette kritisk!!

Ok, da får jeg skru av å se, men må ærlig innrømme at det har ikke jeg lagt merke til :oops:

Men hvor skulle den bruksanvisningen ha vært, har kun funnet ett papir, og det er til btr..

Har uansett ikke brukt bilen etter første lille prøvetur, pga venter på nye dyser:)

Skrevet

Inn i flensen er det større hull men ut av flensen er det ikke det.. alle har med lik så vis du ikke har gjort dette kommer nok den turboen til å leve i 2 dager.. Ring meg så skal jeg forklare kan hende at vi missforstår hverandre.. men vis ikke er dette kritisk!!

Ok, da får jeg skru av å se, men må ærlig innrømme at det har ikke jeg lagt merke til :oops:

Men hvor skulle den bruksanvisningen ha vært, har kun funnet ett papir, og det er til btr..

Har uansett ikke brukt bilen etter første lille prøvetur, pga venter på nye dyser:)

Husker ikke hvor den lappen lå henne.. enten sammen med turboen eller med oljeslangen, eller sammen med flensen :)

Skrevet
Noen som har montert kittet på m20 enda, leste igjenom ALLE sidene før jeg spør!hehe :shock:

er jo bare ett utak for bensintrykksregulatoren og da blir det vel dumt å montere den som følger med kittet til a-dekk etter den orginale da den vil sperre for ny. finnes det ikke en overgang å få kjøpt eller noen som fiksa det læll??

en anen ting jeg tenker på er oljekjølinga til turboen, det hullet som er i adapterplata på olje inn til turbo, skal det være så lite? er litt nervøs at turbo skal få lite olje.hva gjorde du Kjell E?lot det være eller borra?

takker for svar.

ps alt så bra ut i pakka 8) hehe får liksom ikke montert fort nok :wink:

Den gamle bensinregulatoren skal står på, og den nye sette du etter det er sånn det skal stå.. orker ikke forklare alt, vis du trenger mere info vennligst ring

Skal ringe på den dagen jeg kommet så langt med montering av btr men det med turboen hadde kansje vært greit at du bytta ut lappen med din egen beskrivelse så ikke noen går seg på en smell :wink:

takker for hjelpa så lenge 8)

Skrevet

Inn i flensen er det større hull men ut av flensen er det ikke det.. alle har med lik så vis du ikke har gjort dette kommer nok den turboen til å leve i 2 dager.. Ring meg så skal jeg forklare kan hende at vi missforstår hverandre.. men vis ikke er dette kritisk!! 93845927

Her er bilde av flensene som lå i mine 2 sett:

http://img180.imageshack.us/img180/3125/37606290rt5.jpg

Eller mener du nippelen(mellomstykket) som må borres opp? Det som er mellom slange og flens?

Men de har jo samme diameter innvendig som den lengste slangen..

Og jeg har kun brukt den lengste..

Skrevet

Jøss...

Sånne nippler fikk ikke jeg med.

Jeg fikk bare med en nippel og den var i støpt alu og hadde et mini hull på 1mm, dette borret jeg opp til 4,5mm.

Men jeg fikk med lapp som det sto at man måtte gjøre dette om man ikke hadde monster oljepumpe da.

Jeg fikk ikke med noe nippel til retur, så denne har jeg måtte laget selv.

Jeg fikk heller ikke med noe beskrivelse på hvor ut og inn var på bensintrykk reg. men dette fikk jeg svar av Kjell Erik på.

Skrevet
Jøss...

Sånne nippler fikk ikke jeg med.

Jeg fikk bare med en nippel og den var i støpt alu og hadde et mini hull på 1mm.

Ahh, den har jeg også, men trengte jo ikke den :D

Skrevet

Her er bilde av flensene som lå i mine 2 sett:

http://img180.imageshack.us/img180/3125/37606290rt5.jpg

Eller mener du nippelen(mellomstykket) som må borres opp? Det som er mellom slange og flens?

Men de har jo samme diameter innvendig som den lengste slangen..

Og jeg har kun brukt den lengste..

ja nei vis du har disse flensene så er det ingen problem.. disse ble bytta ut med noen andre med tiden.. Da er alt bra hos deg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...