Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nå har det vært stilt rundt A-Dekk turbo-hysteriet en stund.

Er den noen som har fått montert kittet på bilene sine?

Stemmer det at 2literen tok kvelden? Den ble jo ladet og kjørt litt VEL hardt da. Så tilfelle, hva tok kvelden på motoren?

Er vell noen som har fått dette i gang,

Stemmer det at 2 litern tok kvelden, Dette var pga dårlig plugg på sylynder nr 6, Det var det feil varme verdi og et annet merke på pluggen så stempelet smelta. Eller når vi så på de andre sylyndrene var det kun normal slitasje.. Dette var våre engen slapphet at dette gikk galt kjører med samme oppsett nå på en ny motor og går klokkereint. Ikke noe problem. Men har som sagt invistert i plugger som koster 250 kr stykke med kaldere varmeverdi.

Snakket med trimchip.com om dette og som han sa dette er ikke pga mager blanding eller noe da hadde det vært anntydning på flere sylyndre.

HÅPER JEG SLIPPER MASSE INNLEGG NÅ SOM TRUR DE HAR MERE GREIE PÅ DETTE EN VI`SOM HAR SETT DETTE.

Men viktig kjøp kaldere plugger!!

Skrevet

Ok, kjedelig at motoren ble skadet p.g.a en slik feil da. Hadde vært gøy å sett hvor lenge den hadde virket om alt hadde vært som det skulle.

Husker det med varmeverdi på plugger når jeg dreiv å trimma moped :D Feil plugg, no fun.

Skrevet
Bilder av turboplaseringa på m20 motor?

Spør Trimchip.com han har kjøpt et sånt kit av meg og satt det opp på en m20 motor. Han fikk dette til å gå kjempebra..

Han har sikkert bilder av dette og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...