Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Komplett kit til 318IS e36 til 15500,- er det med montering i prisen da?

Desverre... jobber ikke gratis.

Blir nok litt i tillegg da, men kan sikkert få til noe.. Men da får du ta en telefon.

Skrevet

Tror du det vil være problem med å få på dette kitet i en e30 med en M50B25 i? har lest endel på denne posten nå og siden jeg har hatt turbo bmw før har jeg litt lyst å prøve igjen. Er veldig skeptisk på om jeg får plass til grenrøret og turboen når det er såpass trangt nedi e30'n.

Har du solgt kit til noen i samme situasjon som du vet om? Og vet du om det faktisk fikk plass?

Jeg har også vurdert kompressor da den ikke krever så alt for mye plass og har noe av det samme effekt uttaket. Men denne løsningen blir også dyrere=\

Mye spørsmål her men er snart vinter og tid for å bygge bil så man får spørre mens man har tid:)

Skrevet
Tror du det vil være problem med å få på dette kitet i en e30 med en M50B25 i? har lest endel på denne posten nå og siden jeg har hatt turbo bmw før har jeg litt lyst å prøve igjen. Er veldig skeptisk på om jeg får plass til grenrøret og turboen når det er såpass trangt nedi e30'n.

Har du solgt kit til noen i samme situasjon som du vet om? Og vet du om det faktisk fikk plass?

Jeg har også vurdert kompressor da den ikke krever så alt for mye plass og har noe av det samme effekt uttaket. Men denne løsningen blir også dyrere=\

Mye spørsmål her men er snart vinter og tid for å bygge bil så man får spørre mens man har tid:)

Denne manifolden tar ikke mere plass en org, manifold så dette skal gå trur jeg. Turboen kommer ned så plassen blir jo den samma

Skrevet

Jeg skal prøve å finne ut om det går, for passer det skal jeg ha et kit når cab'n er solgt.

Om noen av dere andre vet om det passer og kanskje har bilde av hvordan det blir plassert hadde det vært kjempegreier.

Min motor er plassert så langt bak som overhodet mulig så er litt redd for at turboen skal ta i torpedoveggen eller i noe annet.

Skrevet
sorry men herregud å mye prat! er det noen som skal ha eller? 50 sider med prat? ikke for å ødelegge tråden. men hadde jeg vært deg a-dekk hadde jeg vært irritert pga all prating.. :) folk spør og spør men ingen skal ha..

Og du har kjøpt hvor mye? :shock:

seriøs kommentar..

Skrevet
sorry men herregud å mye prat! er det noen som skal ha eller? 50 sider med prat? ikke for å ødelegge tråden. men hadde jeg vært deg a-dekk hadde jeg vært irritert pga all prating.. :) folk spør og spør men ingen skal ha..

Og du har kjøpt hvor mye? :shock:

seriøs kommentar..

Kler innlegget ditt med stil! BARNIE...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...