Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
kommer du på bmw ccn? A-dekk?

med noen turbo biler?

ha ein liten stand:)

får sikkert solgt noko:)

Hei.. skulle vært med på mye, men for dette desverre ikke til da jeg for tiden er uten førerkort. Får dette igjen 17 sept.

Skal på vålerbanen til lørdag, tar da med den 320 turboen å kjører den litt på banen

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hva blir det for turbo kit til 520i m50b20motor? må jeg modifisere noe på bilen før jeg monterer?

hva blir prisen med:

Boost controller +500kr

Turbo Timer + 500

Air fuel og boost meter +700kr

Trykkrør rustfrie og polerte med silicon og klemmer +2500kr

Bensinpumpe 255L (Denne trengs) +1300kr

Luftfilter som passer på 2,5" +300kr

V-bånd klemme + 450kr

Mapfueler + 3500kr

Cluthc med trykkplate,utløserlager, 6pad zinter lamell, senter lager og sentreringsverktøy. + 3700kr Holder til 600hk+

vil gjærne få ut mest mulig. en kompis av meg hentet en astra med turbo nylig å han kjører fra meg så.:(

Skrevet

hva blir det for turbo kit til 520i m50b20motor? må jeg modifisere noe på bilen før jeg monterer?

hva blir prisen med:

Boost controller +500kr

Turbo Timer + 500

V-bånd klemme + 450kr

Mapfueler + 3500kr

Cluthc med trykkplate,utløserlager, 6pad zinter lamell, senter lager og sentreringsverktøy. + 3700kr Holder til 600hk+

vil gjærne få ut mest mulig. en kompis av meg hentet en astra med turbo nylig å han kjører fra meg så.:(

Skrevet
sorry men herregud å mye prat! er det noen som skal ha eller? 50 sider med prat? ikke for å ødelegge tråden. men hadde jeg vært deg a-dekk hadde jeg vært irritert pga all prating.. :) folk spør og spør men ingen skal ha..

Og du har kjøpt hvor mye? :shock:

seriøs kommentar..

Kler innlegget ditt med stil! BARNIE...

javel? voksen du..

Skrevet
sorry men herregud å mye prat! er det noen som skal ha eller? 50 sider med prat? ikke for å ødelegge tråden. men hadde jeg vært deg a-dekk hadde jeg vært irritert pga all prating.. :) folk spør og spør men ingen skal ha..

seriøs kommentar..

javel? voksen du..

Hallo...

Du har etter hva jeg kan huske... IKKE ETT eneste innlegg som tar for seg emnet turbo på denne tråden..

Det første du kommer med her inne er drittkasting om hvordan folk "maser" og stiller spørsmål relatert til det tråden egentlig handler om.

Trenger jeg å si mer??

Sorry for OT...

Tilføye at jeg i det minste har noen innlegg i tråden her, og har lest ALLE innlegg!

Skrevet
følger det med noen monterings anvisning på settet?

Nei det gjøre det ikke.. men skal ikke gå ann å sette feil dette.

Men som jeg sier til alle ikke begyn på dette selv vis du ikke kan skru litt

Skrevet

hva blir prisen med:

Boost controller +500kr

Turbo Timer + 500

V-bånd klemme + 450kr

Mapfueler + 3500kr

Hei.. ser helst at du tar en tlf, men kit til bilen din med det som trengs kommer på 15500kr med tilleggsprut

Skrevet

seriøs kommentar..

javel? voksen du..

Hallo...

Du har etter hva jeg kan huske... IKKE ETT eneste innlegg som tar for seg emnet turbo på denne tråden..

Det første du kommer med her inne er drittkasting om hvordan folk "maser" og stiller spørsmål relatert til det tråden egentlig handler om.

Trenger jeg å si mer??

Sorry for OT...

Tilføye at jeg i det minste har noen innlegg i tråden her, og har lest ALLE innlegg!

for det første så er det ikke drittkasting. bare at folk graver sykt mye før de tar en avgjørelse.. greit at det er relatert til salgsvaren, men det går an å se om folk har spurt før. alle spør om det samme. så du har lest alle 50 sidene. ja da er jo du sjefen...

nok om dette.

Skrevet

Den bilen du satte turbo på,med M50B20 motor,brukte du standard drivlinje på den eller modifiserte du det også med anna kasse&diff/akslinger? Tenker ikkje på clutch...

Var det Getrag 260 kasse som stod i?

Skrevet

hva blir prisen med:

Boost controller +500kr

Turbo Timer + 500

V-bånd klemme + 450kr

Mapfueler + 3500kr

Hei.. ser helst at du tar en tlf, men kit til bilen din med det som trengs kommer på 15500kr med tilleggsprut

tar det lang tid før jeg har det kittet da?

mange hk henter jeg fra kittet ca.?

Skrevet

Ca 220-230 hk med 0,5bar trykk tror jeg.

A-dekk har vel noe som 0,9 bar og rett i underkant av 300 hk hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

Ca 220-230 hk med 0,5bar trykk tror jeg.

A-dekk har vel noe som 0,9 bar og rett i underkant av 300 hk hvis jeg ikke husker feil.

må jeg modde motoren noe da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...