Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan veldig lite om det her, kun det jeg har plukket opp ved å lese denne posten.

Men ikke noe vist å modde motoren med et ladetrykk på ca 0,5 bar. A-dekk kjører som sagt på 0,9 bar tror jeg, og eneste han har gjort som jeg veit er å bytte clutchen.

Altså ikke noe motor modding.

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Passer grenrøret/turbo i en E30 med M50 motor i(er det plass)??

Står litt lite om dette med tilleggssprut, kan du forklare det litt nærmere??har ikke noe å gjøre med større bensinpumpe?? Link til egnet sprut??

Kan dette løses med å sette inn dyse i belgen istedenfor tillegssprut,

hvis man bare kjører med 0,5 i trykk??

Ca. hvor mye hk får man ut av dette settet med m50b25 og 0,5 bar??

Skrevet
Den bilen du satte turbo på,med M50B20 motor,brukte du standard drivlinje på den eller modifiserte du det også med anna kasse&diff/akslinger? Tenker ikkje på clutch...

Var det Getrag 260 kasse som stod i?

Alt er Org..

Skrevet
hva blir det for turbo kit til 520i m50b20motor? må jeg modifisere noe på bilen før jeg monterer?

hva blir prisen med:

Boost controller +500kr

Turbo Timer + 500

Air fuel og boost meter +700kr

Trykkrør rustfrie og polerte med silicon og klemmer +2500kr

Bensinpumpe 255L (Denne trengs) +1300kr

Luftfilter som passer på 2,5" +300kr

V-bånd klemme + 450kr

Mapfueler + 3500kr

Cluthc med trykkplate,utløserlager, 6pad zinter lamell, senter lager og sentreringsverktøy. + 3700kr Holder til 600hk+

vil gjærne få ut mest mulig. en kompis av meg hentet en astra med turbo nylig å han kjører fra meg så.:(

Hei.. ser helst at du tar en tlf, men kit til bilen din med det som trengs kommer på 15500kr med tilleggsprut

tar det lang tid før jeg har det kittet da?

mange hk henter jeg fra kittet ca.?

Har dette på lager så 3 dager med posten.. kittet klarer levere 450hk

Skrevet

Står litt lite om dette med tilleggssprut, kan du forklare det litt nærmere??har ikke noe å gjøre med større bensinpumpe?? Link til egnet sprut??

Om det passer i en e30 veit jeg ikke..

Står om tilleggsprutet på side 1.

Er masse spørsmål.. alt dette står det om i denne posten skjønner at folk ikke gidder å lese alt. Men foreslår da at dere tar en tlf.. Sitter ca 4-5 timer forran pc på jobben og litt når jeg kommer hjem. Dette holder syntes jeg.

Mvh Kjell Erik

Skrevet
Kan veldig lite om det her, kun det jeg har plukket opp ved å lese denne posten.

Men ikke noe vist å modde motoren med et ladetrykk på ca 0,5 bar. A-dekk kjører som sagt på 0,9 bar tror jeg, og eneste han har gjort som jeg veit er å bytte clutchen.

Altså ikke noe motor modding.

Stemmer!

Skrevet

Er masse spørsmål.. alt dette står det om i denne posten skjønner at folk ikke gidder å lese alt. Men foreslår da at dere tar en tlf.. Sitter ca 4-5 timer forran pc på jobben og litt når jeg kommer hjem. Dette holder syntes jeg.

Mvh Kjell Erik

Satt faktisk 2 timer igår å leste nøye igjennom hele tråden, og syntes det var veldig lærerikt.... Men fant lite info om dette med tillegssprut. Men er altså Bildet av den "mapfuel" dingsen som er det såkalte tillegssprutet??

Du skulle laget en egen tråd der du tar for deg turbokonvertering fra a - å, uten 53 sider med hvor mye det koster på den og den bilen.. :roll:

Skrevet

Mvh Kjell Erik

Satt faktisk 2 timer igår å leste nøye igjennom hele tråden, og syntes det var veldig lærerikt.... Men fant lite info om dette med tillegssprut. Men er altså Bildet av den "mapfuel" dingsen som er det såkalte tillegssprutet??

Du skulle laget en egen tråd der du tar for deg turbokonvertering fra a - å, uten 53 sider med hvor mye det koster på den og den bilen.. :roll:

Hehe.. fint det er noen som leser litt... er synd at det er en del søppelposter her. Ja mapfuleren er tilleggsprut. Har ikke noe mere info om den. Står vel det du trenger å vite på side 1.

Har tenkt på det flere ganger å lage en ny tråd, men gidder rett og slett ikke, er bestandig noen som kommer til å ødelegge den og.

Nettsiden våres blir oppdatert etterhvert, men tar litt tid.

Mye jeg skulle gjort men for ikke gjort en dritt.. hehe

Skrevet
lurer på en ting: Siden m20b25 har oljekjøler(og rør som går til og fra den), går det da an å legge returen til ett av de rørene?

Nei, det gjør det ikke. I disse slangene er det oljetrykk, og kan derfor ikke legge retur der.

Retur skal ikke ha motstand, så fritt fall som mulig.

På m20b25 har du jo oljevarsler i bunnpanna på innsusiden bor hull i denne flensen og lag til en nippel. Så slipper du av med bunnpanna osv.

Dette er den enkle måten

Skrevet
a-dekk

hadde du med deg ein burgunder rød bmw med prøve skilt på treffet?

funka bilen bra eller?

Stemmer det.. hadde en del problemer. Hadde av turboen dagen føre vi skulle dra oppover å rakk ikke teste bilen før dette.

Dette endte med at turboen ladet 1,5bar. Dette gikk ikke å kjøre med så prøvde flere ganger å finne ut hva feilen var... stilte på wastegaten sjekket slanger osv..

Det var seff slangen fra turbo til wastegate som lå i klem... etter dette var fikset gikk det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...