Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lest endel feedback på manifoilene.. vel var det til en annen biltype, (samme merke)ser vist ikke ut som det er akurat noe som vil holde over stund.. men til den prisen vil jeg jo si at man får det man betaler for.

fant et parr linker, men velger å ikke legge dem ut. for har jo ikke akurat lyst til å ødelegge en salgstråd. men vist det legges ut..så vil det kansje spare selger for mange runder i retten.

PM dem som vil ha linker

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
har lest endel feedback på manifoilene.. vel var det til en annen biltype, (samme merke)ser vist ikke ut som det er akurat noe som vil holde over stund.. men til den prisen vil jeg jo si at man får det man betaler for.

fant et parr linker, men velger å ikke legge dem ut. for har jo ikke akurat lyst til å ødelegge en salgstråd. men vist det legges ut..så vil det kansje spare selger for mange runder i retten.

PM dem som vil ha linker

Dette her blir for dumt.. Et par runder i retten??? Skal vell litt til i norge det. Men vist det er så ille så kan du jo fortelle meg hvorfor. Har en vis anelse, er det at noen av manifoldene har hatt en tendens til å sprekke så kan du si at du har rett. Men dette er ikke tilfelle mere. Samma som turboen som de har hatt problemer med. Så er dette tatt ut av produskjon og de har lagd noe som er mere holdbart. dette har ikke skjedd i de siste.

Merkelig at folk ikke klarer no annet enn å legge fram neggative ting som har vært tidligere.. Sånn er det med alle ting.. Søker du på bmw så er det så mange feil på disse bilene at du burde jo ikke kjøpe disse i det hele tatt. Ikke det har en selv jeg men. Og er veldig fornøyd

Skrevet

litt feil å legge ut slike komentarer.

Men,, a-dekk as

Litt mere info om produksjon eller kvalitet..

I d hele tatt mere info.

Jeg kunne gjerne ha tenkt meg å prøvd ut dette kittet.

Noen her som har kjøpt?

testet ut på bmw m50 motorer??

Skrevet

sorry at jeg ikke er helt inne i bmw enda( har bare vært stolt eier i en måned) så er ikke helt inne i motorkodene men har en 81 728 jeg gjere ville hatt en turbo på. er det mulig og få tak i ?

Skrevet
litt feil å legge ut slike komentarer.

Men,, a-dekk as

Litt mere info om produksjon eller kvalitet..

I d hele tatt mere info.

Jeg kunne gjerne ha tenkt meg å prøvd ut dette kittet.

Noen her som har kjøpt?

testet ut på bmw m50 motorer??

Hei takk for kommentar.

Info.. ja hva skal jeg si. Finner mye med å søker på xs-power.

Noe neggativt og noe possitivt. Turboen har fått mye dårlig kretikk, denne ble tatt ut av produksjon da denne turboen var søpt i 2 deler å så "limt" sammen. den nye er helstøpt og ikke fått noe dårlig tilbake mld.

Grenrøret hadde en tendens til å sprekke i sveiser fordi matrialet var for tynt. dette er også gjort noe med, har sammenlignet med andre grenrør og kan ikke si at det vi selger skal være noe dårligere.

Resten av det som følger med har vell ikke fått noen dårlig tilbake mld.

IC er stor og tåler 5 bar

Bensinregulator med klokke så du veit trykket.

Slanger osv er stålombunnende så det sier vell sitt

Er vel 2 eller 3 stykker inne på forumet som har kjøpt kitt nå, bilder av dette samt hvordan det fungere kommer ut

MEN EN TING SKAL ALLE VITE SKULLE DET VÆRE NOE SOM BLE ØDELAGT ELLER PRODUKSJONSFEIL SÅ FÅR DERE NYTT MED EN GANG.

MOTTO = LEVER AV FORNØYDE KUNDER!!!

Skrevet
sorry at jeg ikke er helt inne i bmw enda( har bare vært stolt eier i en måned) så er ikke helt inne i motorkodene men har en 81 728 jeg gjere ville hatt en turbo på. er det mulig og få tak i ?

Hei dette er ikke umulig men grenrøret blir litt vanskelig.. men dette kan jeg sjekke ut for deg vis du vill

Skrevet

hei slenger meg på eg og

støtter a-dekk her.det har vært mye dårlige deler fra utland.men som regel blir dem delene som er svake oppgradert fra fabrikk.og går noe sundt så blir det reklamasjon og kunden får nytt.sånn fungerer det hos kimmit sport.det gjør det sikkert hos a-dekk også.

Turboene og andre deler er vell så gode som andre på markedet om det er hentet fra rett leverandør i Usa og Kina etc

til og med precision sine kule lager turbo har fått hard kritikk om dagen.

Skrevet
Hva med montering. vet du om noen som kan gjøre det men ikke tar en formue?

Hei.. montering.. Ja har en som kan ta dette.

Men da kommer det på ca 20000kr ferdig montert inkl kittet.

Men han vill ha ca 1 uke og 3-4 dager på det så er bilen ferdig

Skrevet

Fatter pokker ikke hvorfor d skal være så mye kritikk mot a-dekk as jeg? han garanterer jo varene og du for nytt viss d hender noe, da er d vel ikke noe problem da?

Jeg skal ivertfall kjøpe et sett så snart 525`n min er på veien igjen:)

Få ut bilder å greier så snart du er færdig med monteringen da a-dekk as :lol:

gjerne bilder under montering også :D

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke kritikken. Har aldri vært borti en selger som så følger opp interesserte kunder på en vennlig og høflig måte!

Må bare få julen overstått og pengene litt mer på stabilt leie igjen, så "må" jeg også ha meg et kit!

eneste som bekymrer meg er å kjøre med turboen på org. stempler og pakninger o.l.. men dog dette er jo ikke a-dekk sin feil at jeg bekymrer meg for sånt!

Stå på! Vil gjerne ta en titt på bilen din når den står ferdig.. 2mMy og jeg kommer hvertfall, så si i fra!

Richard

Skrevet
Hva med montering. vet du om noen som kan gjøre det men ikke tar en formue?

Hei.. montering.. Ja har en som kan ta dette.

Men da kommer det på ca 20000kr ferdig montert inkl kittet.

Men han vill ha ca 1 uke og 3-4 dager på det så er bilen ferdig

Okey, så IOM at det blir montert av et Firma så er det garanti hvis motoren rykker?

Trenger man ikke deler som Nytt eksosannlegg og ny lmm?

mye effekt og nm blir det tatt ut av en 325i? og hvor mange bar lader dere med? er en grei vurderings sak om prisen blir rundt der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...