Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man får igjen på garantien når et produkt ikke holder kvalitet har en sammeheng med hvor lenge bedriften er i live også.

Å starte ny bedrift er ikke akkurat vanskelig i Norge og med en gang en bedrift får problemer slår de seg selv konkurs.

Skjønner godt at folk er litt skeptisk. Er kjent at slike grenrør av tynt rustfritt stål slår sprekker men det er ikke verre enn å få de sveiset på nytt.

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva med montering. vet du om noen som kan gjøre det men ikke tar en formue?

Hei.. montering.. Ja har en som kan ta dette.

Men da kommer det på ca 20000kr ferdig montert inkl kittet.

Men han vill ha ca 1 uke og 3-4 dager på det så er bilen ferdig

Okey, så IOM at det blir montert av et Firma så er det garanti hvis motoren rykker?

Trenger man ikke deler som Nytt eksosannlegg og ny lmm?

mye effekt og nm blir det tatt ut av en 325i? og hvor mange bar lader dere med? er en grei vurderings sak om prisen blir rundt der..

regner ikke med du får garanti på motoren av den grunn. d hadde vært for godt til og være sant.. er i grunn veldig få firma som gir garanti på ommbygde motorer om de koster 100k så jeg vil ikke tro du er så heldig. :) isåfall blir jeg imponert.

Skrevet
Fatter pokker ikke hvorfor d skal være så mye kritikk mot a-dekk as jeg? han garanterer jo varene og du for nytt viss d hender noe, da er d vel ikke noe problem da?

Jeg skal ivertfall kjøpe et sett så snart 525`n min er på veien igjen:)

Få ut bilder å greier så snart du er færdig med monteringen da a-dekk as :lol:

gjerne bilder under montering også :D

Det skal jeg vettu :D

Takker så mye for tilbake meldinger :D

Skrevet
Jeg skjønner heller ikke kritikken. Har aldri vært borti en selger som så følger opp interesserte kunder på en vennlig og høflig måte!

Må bare få julen overstått og pengene litt mer på stabilt leie igjen, så "må" jeg også ha meg et kit!

eneste som bekymrer meg er å kjøre med turboen på org. stempler og pakninger o.l.. men dog dette er jo ikke a-dekk sin feil at jeg bekymrer meg for sånt!

Stå på! Vil gjerne ta en titt på bilen din når den står ferdig.. 2mMy og jeg kommer hvertfall, så si i fra!

hehe.. skal si i fra med en gang jeg :D

Richard

Skrevet

Okey, så IOM at det blir montert av et Firma så er det garanti hvis motoren rykker?

mye effekt og nm blir det tatt ut av en 325i? og hvor mange bar lader dere med? er en grei vurderings sak om prisen blir rundt der..

Har sagt dette flere ganger du trenger ikke ny lmm... greit eksosen må du jo gjøre noe med.. men dette kitte er for å lade 0,4-0,5 bar og da trenger du ikke noe annet enn det som følger med i kittet

På en 325 vil du ca ha 270-280hk

Skrevet

regner ikke med du får garanti på motoren av den grunn. d hadde vært for godt til og være sant.. er i grunn veldig få firma som gir garanti på ommbygde motorer om de koster 100k så jeg vil ikke tro du er så heldig. :) isåfall blir jeg imponert.

Blir ikke noe garranti på en motor som i prinsippet ikke skal ha turbo.. Vis i såfall blir prisen mye dyrere. Ja du trenger en såkalt downpipe fra turboen til eksosen men den lager jeg på 20min. er veldig enkelt. du lader ikke mere enn 0,4-0,5 bar med dette kittet.. men kittet er god for ca 450-500hk.. men da må du gjøre masse med motor. EFFEKT= 40-50% økning av hva du har orginalt fra før

Skrevet
Jeg skjønner heller ikke kritikken. Har aldri vært borti en selger som så følger opp interesserte kunder på en vennlig og høflig måte!

Må bare få julen overstått og pengene litt mer på stabilt leie igjen, så "må" jeg også ha meg et kit!

eneste som bekymrer meg er å kjøre med turboen på org. stempler og pakninger o.l.. men dog dette er jo ikke a-dekk sin feil at jeg bekymrer meg for sånt!

Stå på! Vil gjerne ta en titt på bilen din når den står ferdig.. 2mMy og jeg kommer hvertfall, så si i fra!

Richard

ikke noe å bekymre seg for ang stempler og pakninger, så lenge du holder deg på moderate trykk(0,4-0,5 bar) som er sagt mange ganger her før, bl,a av a-dekk as :wink: så er d ikke noe problem, de fleste standar motorer klarer et trykk på 0,4-0,5 bar:)

Skrevet

trenger ikke sveise... du tar bare ett simons rør. og en 90 graders bøy ned. også et rør og en 90 graders bøy mot bakenden. så ahr du en dwonpipe. trenger bare flens. husker ikke om det følger med på kjøpet

Skrevet
trenger ikke sveise... du tar bare ett simons rør. og en 90 graders bøy ned. også et rør og en 90 graders bøy mot bakenden. så ahr du en dwonpipe. trenger bare flens. husker ikke om det følger med på kjøpet

Flensen følger med i kitte :D

Skrevet
ta og legg ved en downpipe i kittet så er det enklere for oss å montere og kittet blir mer komplett

ikke alle som kan sveise ett slikt selv på 20 min.

Kommer nok til å gjøre dette etterhvert men skal prøve å få montert dette på en bil.. Men må få kjøpt en billig først. da kommer jeg også til å lage en blogg og masse bilder om den letteste måten

Skrevet

Hadde nå priser for ca 9900kr for komplett turbo kit :D , siden det er jul så hiver vi nå med en turbo timer for 100kr :P ekstra til de 15 første som bestiller...Eller så langt det rekker.. :!: har ca 25 turbo timer pr i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...