Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hadde nå priser for ca 9900kr for komplett turbo kit :D , siden det er jul så hiver vi nå med en turbo timer for 100kr :P ekstra til de 15 første som bestiller...Eller så langt det rekker.. :!: har ca 25 turbo timer pr i dag

Kan godt bruke min til å prøve på:D

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sitter å tenker litt på den ekstra varmen som en tilfører oljen etter den har vert "bortomm" og smurt turboen.. Vil ikkje dette bli et problem med for høy oljetemp?? hadde kanskje vert på sin plass med ein oljekjøler??

har selv svært lyst på turbo i 320`n så det er ikke helt umulig at du får en mail frå meg ein dag :D Har du foresten fått noen tilbakemeldinger fra kundene dine på settet??

Skrevet
Sitter å tenker litt på den ekstra varmen som en tilfører oljen etter den har vert "bortomm" og smurt turboen.. Vil ikkje dette bli et problem med for høy oljetemp?? hadde kanskje vert på sin plass med ein oljekjøler??

har selv svært lyst på turbo i 320`n så det er ikke helt umulig at du får en mail frå meg ein dag :D Har du foresten fått noen tilbakemeldinger fra kundene dine på settet??

Har fått noen tilbakemeldinger ja.. dette går som forventet.

Skrevet
hei. har en 325 e30. e veldi intresert i et sånt sett. men er det noke eg må kjøpe utenom det som følger med i settet f.eks toppakning.

Nei trenger ikke noe i tilegg.. men vis du skal ha det hel komplett så må du kjøpe et trykkrør kitt og.. dette koster ca 2500kr

Skrevet
hvis jeg hadde montert noe sånn på min e34 520m50 hadde den tålt det? og hvor mye effekt ca.. gjerne pris å :)

Ca 225-235hk 2 priser nå med eller uten turbotimer. Med 10000kr uten 9900kr

Skrevet
Hadde nå priser for ca 9900kr for komplett turbo kit :D , siden det er jul så hiver vi nå med en turbo timer for 100kr :P ekstra til de 15 første som bestiller...Eller så langt det rekker.. :!: har ca 25 turbo timer pr i dag

Vill helst at vi skal ha en selv med MASSE reklame på som skal på litt forskjellige trff osv... så folk ser hvor lett dette virkelig kan være.

Men takker for tilbudet. Si gjerne i fra vis du veit om noen som har en billig 320-325

Skrevet
hvis jeg hadde montert noe sånn på min e34 520m50 hadde den tålt det? og hvor mye effekt ca.. gjerne pris å :)

Ok, men er alt da inkludert til å monteres. alt av slanger og t stykker for olje og alt?

men tåler motorn min mye trykk da? og takler den turbo uten å takke for seg?

Skrevet

Ok, men er alt da inkludert til å monteres. alt av slanger og t stykker for olje og alt?

men tåler motorn min mye trykk da? og takler den turbo uten å takke for seg?

Leser du gjennom tråden, så finner du svar på nesten alt du spør om. Du må nok egentlig regne med å ta ut iallefall bunnpanna på bilen, slik at du får sveiset inn oljeretur. Vet at noen kjører den rett inn i oljetappepluggen, men har selv blitt anbefalt og ikke gjøre dette.

Skrevet

ok takk for tipset, selv har jeg ikke lyst til å kjøre mere enn på toppen 0.5 i trykk. får sje hvor mye høvdinger som er igjen etter juletømminga. forresten du fra stjørdal, du burde kjenne igjen bilen min:)

Skrevet

Vill helst at vi skal ha en selv med MASSE reklame på som skal på litt forskjellige trff osv... så folk ser hvor lett dette virkelig kan være.

Men takker for tilbudet. Si gjerne i fra vis du veit om noen som har en billig 320-325

Har en billig e36 320 til deg, kan til og med få lov å gi meg komplett turbokit til e36 325 som delbetaling :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...