kilronan Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 så mye, da hadde jeg solgt hadde jeg vært deg. brukte pærer er jo ikke gromt å kjøpe. kan jo ryke om ei uke eller ett år.. hadde tenkt til å by 800. bare å si ifra hvis noen trekker seg. jeg byr 800 pluss frakt Godt poeng. Settet er ganske nøyaktig ett år gammelt, det kan jeg dokumentere. Men at jeg nesten ikke har brukt dem i løpet av denne perioden er jo ikke like lett å dokumentere. Det blir jo mer ett spørsmål om min troverdighet. Sånn sett hadde det kanskje vært mer gunstig at jeg heller hadde solgt til en lokal xenon-entusiast. Så kunne vedkommende evt. kommet og banket på døra dersom de plutselig sluttet å fungere uten grunn. Men ja, man må jo vurdere det opp i mot prisen. Jeg betalte rundt 2500,- for dette settet nytt. Det er produsert av en anerkjent produsent og holder meget god kvalitet. Jeg vil anslå at pærene har vært i drift i max 50 timer siden jeg kjøpte dem. Hvis noen interesserte har ønsker om flere bilder eller mer informasjon så bare si i fra
kilronan Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Skrevet Desember 17, 2006 Solgt. Ikke solgt likevel Kom med nye bud -) Bildene under viser hvordan delene kobles sammen. De røde kablene fra de sølvgrå boksene kobles til strømkilden som går til de originale halogen-lyktene. Voila!
Aizman Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 tidligere i tråden sto det at dette var h11 pærer? du mente ikke H1 vel. at dette xenon settet passer biler med H1 pærer?
Gjest Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 det står tydelig hvem dette passer til. les en gang til, passer til de som har hb4 9006. ikke h1 eller h11.
kilronan Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 det står tydelig hvem dette passer til. les en gang til, passer til de som har hb4 9006. ikke h1 eller h11. Just presis -) Bud på tusen kroner er mottatt.
kilronan Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Skrevet Desember 20, 2006 Bud på tusen kroner er mottatt. Siste sjanse..
kilronan Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 Bud på tusen kroner er mottatt. Siste sjanse.. Som nevnt, har mottatt bud på kroner 1000,- Kjøper har imidlertid ikke bekreftet budet. Settet er derfor atter en gang til salgs og nye bud mottas med takk -)
kilronan Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Skrevet Januar 29, 2007 Disse går kanskje ikke på e30 m3 elleR? Som nevnt så er har pærene i dette settet HB4/9006-sokkel. Dersom du mot all formodning skulle ha denne pæretypen i bilen din så passer de som hånd i hanske. 9006/HB4-sokkelen ser slik ut:
Bollis69 Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Hvor kan en få tak i sånt Xenon ettermonteringssett for tåkelys til E46? Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå