Dralle Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Highline ble også levert med shadowline det stemmer nok ja denne er da litt lik din bil rovderacing: http://www.bmw-e23-club.de/mem_weberdi.php
Rovderacing Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 Ja va likt det der.. Hmm.. Går berre å lure på om det blir livstegn te helga no
///MoePower Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Jeg kan vel ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til i det minste.
Rovderacing Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 Takker for det..Har lyst på ei runde før eg ribber bilen nå
Lien Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Highline ble også levert med shadowline Hmm... Det visste jeg ikke. Har du noe som underbygger påstanden din?
Dralle Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Highline ble også levert med shadowline Hmm... Det visste jeg ikke. Har du noe som underbygger påstanden din? Du skal alltid ver so kranglete Lien
Lien Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Hehe Må være litt kranglete så ikke falske fakta kommer på bordet Men takk for info, da har jeg lært noe nytt i dag og!
Rovderacing Skrevet November 29, 2006 Forfatter Skrevet November 29, 2006 Hellvetes Gs bildeler.. ikkje en gong om dei greier å sende rette deler!!!! sur '
Rovderacing Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 Ja da kom en pakke fra tyskland:) Rele for 2000kr.. så starten den ikke idag så er det bare å lese dødsannonsen.. Bestilte mg varmeregister, så det skal bli en interisant jul:) hehe Annkom div deler fra kimmit sport og nå, som bensintrykk regulator og boostkontroller, så nå mangler bare livstegn, Skal sende nye bilder idag så folk får sjå hva eg plagast med
Rovderacing Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Skrevet Desember 2, 2006 Jaja.. Igår hold eg på med bilen, å etter mye feilsøking fann eg ut at bensinrele ikkje fekk styrestraum fra hjerna.. så eg tok den ut og opna den.. Til min store forskrekkelse såg et at en krets var eira av.. Så det har kansje vert fukt i hjerna da (bilen ha rståt still i et og et halvt år.. Så nå er det store spørsmålet om eg greier å lodde den, vist ikkje må alle mann alle hjelpe meg å leite etter ny motorstyring
KennetG Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 skulle vel ikkje ver den verste tingen å få tak i det??Blir vel verre å lodde den kretsen, viss der he vør vann i motorstyringen, so e der kanskje flere komponenter somn e gåen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå