Patrick B Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 bra dere tar vare på disse gamle bilene, fin bil. Kunne ikke vært mer enig Utrolig vakker bil disse når de er strøkene. Husker jeg så en film men en helt svart E23 7-serie med cromelister rundt om og lyst skinn. Vakkert!
Rovderacing Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 Ja da er det på tide å fylle opp litt her.. I helga måtte eg skifte girkasse på bilen, da den gamle ikkje ville vere blant oss lenger. Men takka vere ein kjekk kar i nabobyda fekk eg ei kasse med han til overkomeleg pris. Så da blei kassa skifte uten noken spesielle problem.Gløymte desverre kameraet så det er ikkje dokumentert. Nå er det interiøret som står for tur.. Instrument er øydelagt av eir, men dette er på bestilling så eg reknar med det er på plass til helga.. Ellers så har eg laga meg brankett for plassering av større luftfilter og fått målere på Turbotrykk, oljetemeratur og oljetrykk.. Dette er ein begynellse da eg skal trekke det opp i skinn,, Legger ut noken bilder av flens og plan av instrument + bilder av korleis 20 år gamle instrument ser ut når dei har eira litt:) Luftfilterflensen:
Rovderacing Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 Idag var eg og tok eit bilde. Bilen måtte overnatte ute da det ikkje ar plass på verkstaden.. Nyfylt med glykol:) Et hekkbilde
///MoePower Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Den er skikkelig pen den bilen din! Er ikke mange E23`er som kler shadowline, men det gjør definitift din! Men en ting jeg synes du burde ta med i shininga når du nå først skal fikse opp bilen: få gjort noe med spoileren så den går ann å lakkere, blir mye penere enn en matt vinge bakpå en gjennomført sort blank bil Ser ut for du har kjøpt samme filteret som jeg har eller?
Lien Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Ojj Denne har blitt meget pen! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i dekal stripene? Har nemlig tenkt å sette på slike selv.. Det er OEM..
Rovderacing Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 Takker så mykje..Spoileren skal takast.. Men har konsentrert meg mest om det maskinelle. Nå til helga skal eg begynne på interiøret,da eg har instrument og kontrolluniten til varmeapparatet på bestilling..Ellers så er det samme filter som du har bmw-728..Annet av trimming som står på er: Stlt opp trykket, Jarmo chip til 400hk, Bensintrykksregulator, større bensinpume og større sexsos.
Lien Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Har to spørsmål til og jeg Hvor mye er den senka forran, og hvor mye lader du på maks?
Rovderacing Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 kor mykje den er senka er eg ikkje sikker på , men meina det er 40.. det syns eg er passeli.. ser fint ut og ligger jævli godt på veien. hart skifta stabstag under og foringer, så det hjelper på. laddetrykket nå er 0.6 , men når eg har en japse i ræva blir det fort 0.9, men der er meir å stille på.. men det blir ikkje før eg er ferdig å bygge den andre motoren:) da skal føna få luft å flytte;)
Lien Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Høres bra ut Med annen bensintrykksregulator bør du kunne kjøre 1.1 bar før det begynner å gå magert..
Rovderacing Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 Ja, men har planer om datasprut når den andre motoren er ferdig bygdt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå