Gå til innhold

Enda en 745 Bil som skal få nytt liv. Nye bilder 11 MAI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Chippen fra Jarmo er god for så mye hester du vil siden parameterne er satt til 9999 slik at bensina og tenninga justeres etter turbotrykk.. Det er "hardware" på bilen din som bestemmer hvor mye du kan ta ut..

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tja..

Min bil den står temmelig stranda akkurat nå.

Kald å holde på og uisolert garage som på toppen av det hele er opptatt, så må stå uttafor.. :? (ikke glad for det, men det er sånn det er)

Men pleier å koste snø av den hver dag og ha ofte start på den å la den gå seg varm både inne i bilen, i motoren og alt av vinduer osv.

Men til våren begynner jeg igjen.

• 1 month later...
Skrevet

Ja da er det litt meir info her.. Har vert dårli med å legge inn bilder her, men det er fordi eg reiser høgt og lavt for tida..

Har tatt rust i dørken å montert i interøret igjen.. hehe.. støymatte har blitt et puslespill. Men har montert i litt asfalt så det blir sikkert bra.

Men nå har eg mist gnisten på bilen min, så eg har litt panikkanfall for tiden,

Men her e litt piks:

img1584largefl0.th.jpg

img1584largefl0.th.jpg

img1586largeoj0.th.jpgimg1587largeiy3.th.jpgimg1588largepv3.th.jpgimg1590largexf0.th.jpgimg1595largewp3.th.jpgimg1596largejt6.th.jpgimg1598largeym0.th.jpgimg1599largeou6.th.jpgimg1599largeou6.th.jpgimg1599largeou6.th.jpgimg1599largeou6.th.jpgimg1603largepj9.th.jpgimg1603largepj9.th.jpgimg1607largeer5.th.jpgimg1592largezp9.th.jpg

Skrevet

Såg no ut som et stoff som ikkje rusten bit på detta der ja :) Ej må vel til med litt slikt arbeid ej me, men ej må ut med dashbordet først so ej fer ut dessa støymattene uten å ødelegge dei.

Bra du stelle med 745'en til tross for du he en GROM sytalaus bil i tilegg :wink:

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...