Endre87 Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Da gjekk den første Frontleppa , likte dårlig grusvei med full bil :\. Men men, slik får man regne med . Noen forslag til forsterking av disse leppene? (Er Riger DTM leppe) Skal få satt opp noen flere bilder når jeg får ånden over meg .
Endre87 Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Tok litt tid men her er noen bilder av bilen, og skadene på frontleppa Skader frontleppe Frontleppe og Catkiller: Ny frontleppe, M-Tech II Vinge og Beyton Sidesjørt bestilles den 10'ende
Azeton Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Du trenger virkelig en liten spoiler på bilen der.. og helst noen gittere på bakfangeren;)
Endre87 Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Du trenger virkelig en liten spoiler på bilen der.. og helst noen gittere på bakfangeren;) Jo takk jeg veit det Skreiv det nederst på forje inlegget . Gitret kommer på bakfangeren når jeg får lakert den opp igjen, for må tilpasse den litt bedre, og skal sette på DTM potte og da. Så da blir det litt penere
S. Gunstad Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Bilen ble 21 ganger finere med svart list rundt frontruta
Endre87 Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Bilen ble 21 ganger finere med svart list rundt frontruta Blei fort det
Endre87 Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Da var Simons Effektanlegg og KN filter kjøpt og montert (Bilder kommer senere) Kjøpte også en frontleppe, så skal få lakert den iløpet av måneden Så skal jeg låne noen 17" felger som jeg skal sette på bilen neste uke. Måtte bestille en ny felg siden han hadde kjørt istykker 1 Kommer med bilder i løpet av helga
Endre87 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Skrevet Juni 24, 2007 Da har jeg fått på noen 215x40x17" Dotz Imola felger som jeg skal ha på bilen til jeg får rå til noen nye felger , lite med bilder enda, men det kommer etter hvert.
NeonMuffler Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 du er ikke intr i å selge den bakfangeren til meg a? tihi, må jo spørre
Endre87 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 Noen bilder av påsetting av effektanlegget, kommer flere snart. Vil påstå att Simons har veldig bra passform på effektanleggene sine, passet helt perfekt.
Endre87 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 du er ikke intr i å selge den bakfangeren til meg a? tihi, må jo spørre Skal beholde den ja desverre
NeonMuffler Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 du er ikke intr i å selge den bakfangeren til meg a? tihi, må jo spørre Skal beholde den ja desverre oki, men har du link til et sted som selger slike? har vært på jakt etter det lenge, men de jeg har funnet er alt for dyre skal faktisk kutte litt i den for plass til diffusor...
Endre87 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 du er ikke intr i å selge den bakfangeren til meg a? tihi, må jo spørre Skal beholde den ja desverre oki, men har du link til et sted som selger slike? har vært på jakt etter det lenge, men de jeg har funnet er alt for dyre skal faktisk kutte litt i den for plass til diffusor... Ligger under E46 M3 look på Koed, hekksjørtet der. https://www.koed.dk/2.1.asp?katstate=nyt&page=1&kattype=e30&menulinkid=35&undermenuid=9 Var isåfall den biligeste plassen jeg fant som jeg fikk det fort med
Endre87 Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Skrevet Juni 28, 2007 Er på jakt etter det teppet som går fra dørken bak i bilen opp til baksetet. Teppet er i denne farge, veldig intrisert om noen har ett liggende.
Endre87 Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Skrevet Juli 13, 2007 Noen bilder av bilen Gitter i hekksjørt og Frontleppe + Catkiller kommer på i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå