325icab_88 Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Blir fett å se resultatet av lakkeringen Tipper det er en jævla sprek farge
Endre87 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 Blir fett å se resultatet av lakkeringen Tipper det er en jævla sprek farge Jo tror det blir en fin farge , men litt vanskelig å forklare hvordan den ser ut men Skal ivei å se på bilen i dag å se hvor langt de har kommet på arbeidet.
325icab_88 Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Blir fett å se resultatet av lakkeringen Tipper det er en jævla sprek farge Jo tror det blir en fin farge , men litt vanskelig å forklare hvordan den ser ut men Skal ivei å se på bilen i dag å se hvor langt de har kommet på arbeidet. knips noen bilder da
Endre87 Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Noen bilder fra når jeg var å så på bilen (PS. Dårlige bilder) Tatt noe rust på dør, baksjerm og hekk: Ny sjerm H.S: Skjært av rust på Fører Dør: Baksjerm som skal byttes pga. Rust: Kommer flere bilder når jeg skal dit igjen med bagarsjeluke og taklukepakning . Det blir sikkert til neste helg .
Endre87 Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 Da er Pakningen til Takluka og diversje små deler til BMW'en bestilt Men det jeg lurte på var om noen hadde ett Effektanlegg til M20B25 Motor i bra stand .
Endre87 Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 Da fikk jeg de siste delene som trengs til å gjøre ferdig bilen . Dette var: -Dørsidelister (De listene på dørsidene som går bort i vinduet for å fjerne dugg) -Liste på H.F sjerm -Taklukepakning (P.S Svindyr!! ) -Bagarsje Luke (Uten Vinge og Rust) Bilder: Det blir tatt flere bilder av hvordan det går med bilen i morgen, når jeg skal ivei å se på bilen og levere disse delene
Endre87 Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 Og da har jeg funnet felgene som skal på bilen. (Rial 8X17, ET35, 4x100) Disse bestilles så fort snøen forsvinner
BMWM Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 samme felga som ej lure på til min, men ej he tenkt å sjå om ej fe tak i dei ne svart senter;) råe felga;)
Endre87 Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 Ja, er veldig pene felger Kjenner en som har de i 9x19 Rundt om bilen , men da må det vals til , og tror ikke han får max rattoverslag, men det ser veldig rått ut
ReiRud Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 når får du igjen bilen fra lakkering da?? råe felger...men skulle gjort som oss andre (19") blir enda en kul BMW her omkring når vi nærmer oss sommer`n...BRA
Endre87 Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 når får du igjen bilen fra lakkering da?? råe felger...men skulle gjort som oss andre (19") blir enda en kul BMW her omkring når vi nærmer oss sommer`n...BRA Får den om en 14 dagers tid, skal ivei å se på den i kveld, skal ta noen bilder av framgangen Jo skulle hatt 19" men må valse framsjermene om jeg skal få på de, og har ikke vals :\, og det er da en helt anen pris på de felgene da seff . Men har vert morsomt å prøvd 18" felger, for de hadde vist de felgene der i 18x8,5 fram og 18x9 bak , men er ikke sikker på om det går
Endre87 Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 Da har jeg vert og sett på bilen, og det ser veldig bra ut Har tatt all rust nå snart og de begynner å pusse ned bilen på Onsdag Tok noen bilder men ble veldig dårlige , men men Klar til montering av Bak Sjerm: Klar til montering av Kanal: Montering av kanal:
Endre87 Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 Og da fikk jeg bestilt noen smådeler til fra Koed. Handleliste: -Taktrekk sort -Trekk til takluke sort -4 x Dørhåndtak -Bagarsjeluke Pakning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå