Gå til innhold

E30 325i Total Oppusing's Prosjekt! (Nye Bilder!)

Anbefalte innlegg

Skrevet
ser ut til å bli et bra prosjekt :D når kommer det nye bilder?

jeg følger med. :)

Lykke til!

Nei, skal komme med bilder snart :\

Men er noe irritert på han lakerer karn, var å så på bilen lørdagen, og da fant jeg ut att han hadde holt på med en anen bil som hadde krasjet onsdag forje uke, så begynte han med den siden han fikk svart betaling :evil: .

Så det blei ei saftig kjeft regle, for skulle egentlig vere ferdig denne helga, men han har ikke bynt å pusse ned bilen enda så bilen blir ikke ferdig før i slutten av neste uke :grr:

Men siden han hadde gjort det der så fikk jeg avslag på 3000 i prisen, men det hjelper ikke.

hoff, fy faen så surt.. jaja :) 3000 er jo også penger seff.. men selvfølgelig så er det irriterende når man har prosjekt på gang, å man har fådt en dato da den skulle vært ferdig lakkert.. det tror jeg nåkk :)

• Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
betalte du mye for hele nye fronten? vanskelig å skifte kanaler?

Jeg betalte:

-1000kr for Riger Leppa

-1500kr for hele fronten (av en her på forumet)

Men frontplata var litt bøyd, så da kjøpte jeg meg ny frontplate

-748kr for Frontplata

-659kr pr.stk for tåkelys

Så ble litt penger, men men :)

Men å skifte kanalaer er det jo litt prakk med da, går da fint å skjere ut den gamle, men er litt prakk med å tilpasse den nye, og selfølgelig å sveise å spakle de fast.

Mvh

Skrevet

Jeg betalte:

-1000kr for Riger Leppa

-748kr for Frontplata

Men å skifte kanalaer er det jo litt prakk med da, går da fint å skjere ut den gamle, men er litt prakk med å tilpasse den nye, og selfølgelig å sveise å spakle de fast.

Mvh

jævla tøff den fronten da:Dsånn "m3" front:Pkanskje man må investere i ny front da:P front-frontplata= samme tingen?

Skrevet
Da du bytta ut til facelift fronten, fikk du da kjøpt ett sett med alt du trenger av klips osv.?

Du kjøper bare ett monterings sett, de har det på alle bmw forhandlere, jeg kjøpte det fra Koed.dk

Skrevet

Jeg betalte:

-1000kr for Riger Leppa

-748kr for Frontplata

Mvh

jævla tøff den fronten da:Dsånn "m3" front:Pkanskje man må investere i ny front da:P front-frontplata= samme tingen?

Nei fronten var med støtfanger og alt, det må du da selfølgelig kjøpe til da, altså støtfangeren.

Og den vet jeg ikke helt hva koster.

Skrevet
okei.. takk for svar.. er det mye forskjell fra pre facelipt til facelift støtfangere da?

Ganske stor forskjell på de ja, for det første er facelift støtfangeren 2 deler, det er en innerdel så du fester blinklysene i, og så er det den uterste delen som er støtfangeren som er av plast.

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...