Endre87 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 tror d blir svinrått!hehe..var det neste helg den skulle være færdig lakket? Skal være ferdig til neste helg ja, så da blir det Bilder og insetting av Skinn Interiøret Skal sikkert ivei å ta noen bildet denne uke og av bilen slik den er nå
albjorkl Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 tror d blir svinrått!hehe..var det neste helg den skulle være færdig lakket? Skal være ferdig til neste helg ja, så da blir det Bilder og insetting av Skinn Interiøret Skal sikkert ivei å ta noen bildet denne uke og av bilen slik den er nå nice!
Endre87 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 finner ikke den dtm leppa på koed? Den ligger under: Nye deler\Riger\Infinity skørtesæt, og så er det den øverste delen på denne linken her. https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype=1&kattype=e30&boksid=2234&soegeord= Mvh
R.E.H Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 takk skal du ha.. tror du det er mye styr å få den til å passe på en mtech1 front? ble litt mye penger å styr å kjøpe hele fronten da tror jeg..
Endre87 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 takk skal du ha.. tror du det er mye styr å få den til å passe på en mtech1 front? ble litt mye penger å styr å kjøpe hele fronten da tror jeg.. Tror det blir litt stress å få den på en M-Tech 1 front ja, og vist du får den på vil jeg tro bilen din blir noe lav .
Endre87 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 Siden bilen ikke er hjemme enda, tengte jeg jeg skulle komme med noen stemningsbilder Skinn Interiøret er litt nedstøvet, men skal ta rens på det til uka
///MoePower Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Kjøp farge til setene også, så får du vekk alle "sprekker" og slikt også Bare se på Lien sine seter, de ble som nye! Gøy å høre at bilen er til lakkering da.
Endre87 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 Kjøp farge til setene også, så får du vekk alle "sprekker" og slikt også Bare se på Lien sine seter, de ble som nye! Gøy å høre at bilen er til lakkering da. Jo tengte jeg skulle gjøre det og tengte jeg, men koster penger for slik rens .
R.E.H Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 hehe tror du har penger til d:Phehe.. mange dyre handlelister ute å går hær:Phehe.. er det noe breddeforskjell på facelift i forhold til pre facelift?
Endre87 Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 hehe tror du har penger til d:Phehe.. mange dyre handlelister ute å går hær:Phehe.. er det noe breddeforskjell på facelift i forhold til pre facelift? Hehe, ja er mye påkost, men nå begynner det å bli smalhans Er endel forsjell på Pre-Facelift og Facelift, du ser det jo vist du ser på en bil fra 88-90 (facelift) hva som er forsjell. Ser det jo veldig bra på Photoshopen til Arild G. rett under her , øverste er pre-facelift og nr.2 er facelift Mvh
Endre87 Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 Har fått hjelp av Arild G. til å Photoshop'e Bilen min Det han har gjort er: -Byttet farge til fargen som kommer på bilen -Byttet felger -Bilder med Facelift og M-Tech 2 front -Sotet rutene Kjempe bra photoshop, fikk ett bra bilde av hvordan det blir Mange Takk til Arild G. for jobben Orginal Bilde: Eneste forsjellen fra bildene og slik bilen blir er at: -Eneste forsjellen er att det blir Riger E46 M3 look Hekksjørt -Og til sommern kommer det M-Tech 2 Hekkvinge og Noen anonyme Sidesjørt.
R.E.H Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 blir kjempebra d der..! gleder meg til å se bilder av bilen når den er færdig!
bård Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Ser bra ut det der, penest med 88 fronten m/ infinity leppa, blir spennende å se resultatet etter lakkering..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå