Gå til innhold

E30 325i Total Oppusing's Prosjekt! (Nye Bilder!)

Endre87
 Share

Anbefalte innlegg

flotte greier dette:) nå gleder du deg vel til helgen(hvis den blir færdi til da?) ser kjempe bra ut med di setene..!stå på:)

Glader meg nå ja :).

Men tror bilen blir ferdig til helga, om det ikke tar for lang tid å få tilpasset det hekksjørtet :) Men tror det går fint :).

Ringte på han i dag og i dag skal han lakke selve rama av bilen, så skal han lakere dørene og smådeler i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

høres flott ut!til og med jeg gleder meg som en unge å se resultatet:Phehe.. har planer om ny lakk i sommer jeg og:)

Hehe :)

Hvilken farge tengte du på da?

Er foresten klar med alt som skal inn i bilen nå, så nå er det bare å montere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres flott ut!til og med jeg gleder meg som en unge å se resultatet:Phehe.. har planer om ny lakk i sommer jeg og:)

Er foresten klar med alt som skal inn i bilen nå, så nå er det bare å montere :P

ja har du fått bilen? :lol: hehe.. nei jeg tror jeg blir å lakkere den i original fargen.. synes den er ganske pen på den bilen! Lachsilber metallic.. blir jo billigst og så:P blir harde prioriteringer uanz når jeg er student enda..hehe..krysser fingrene for lærlingeplass til sommeren så kan d jo hende mye ordner seg billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har du fått bilen? :lol: hehe.. nei jeg tror jeg blir å lakkere den i original fargen.. synes den er ganske pen på den bilen! Lachsilber metallic.. blir jo billigst og så:P blir harde prioriteringer uanz når jeg er student enda..hehe..krysser fingrene for lærlingeplass til sommeren så kan d jo hende mye ordner seg billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :\, har ikke fått bilen enda :(, så jevlig treig han lakereren så blir litt forbanna, men Bilen og delene er grunnet nå da, så da er det bare å pusse litt for å få fin overflate på bilen, så er det bare å lakere.

Men med han karen der vet du jo aldri når den bilen blir ferdig, men jeg håper jo det blir snart :), får jo håpe jeg får den til neste uke :).

Men får da trøste meg med att han gjør bra arbeid, for har vert og sett på alt han gjør og det er bra gjort.

Men det er bare å vente å se :)

Pris på lakeringa er 14 000 fikk 3000 i avslag på grun av att det har tatt så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å vente på lakkering, tar som oftest litt lengre tid enn forventet, men er som oftest verdt å vente på dersom resultatet blir bra, og ventetiden altfor lang..

Jo, resultatet blir bra, han er veldig nøye så det blir bra.

Men er litt lei av å vente nå :\

Skulle hatt den så jeg kan begynne på anlegget osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er noen deler lakert, og jeg ble storfornøyd med fargen :)

(Dårlige bilder men ser jo sån halveis hvordan det blir :) )

P1010842.JPG

P1010843.JPG

P1010844.JPG

Her ser du jo bra hvordan effekten blir i Sola :)

P1010845.JPG

P1010846.JPG

Sån ser fargen ut når det ikke er sollys på den:

P1010847.JPG

Målet var att bilen skal bli ferdig til Neste Onsdag, så da blir det morsomt å se ett ferdig resultat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så råå farge!! gleder meg!

Jo, er fornøyd med fargen :).

Men er ikke like fornøyd med Hekk fangeren, dårlig passform på den greia der :\, stikker den litt inn i hjulbuen med deg? skal se hva jeg kan gjøre med det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...