Endre87 Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 flotte greier dette:) nå gleder du deg vel til helgen(hvis den blir færdi til da?) ser kjempe bra ut med di setene..!stå på Glader meg nå ja . Men tror bilen blir ferdig til helga, om det ikke tar for lang tid å få tilpasset det hekksjørtet Men tror det går fint . Ringte på han i dag og i dag skal han lakke selve rama av bilen, så skal han lakere dørene og smådeler i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 høres flott ut!til og med jeg gleder meg som en unge å se resultatet:Phehe.. har planer om ny lakk i sommer jeg og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 høres flott ut!til og med jeg gleder meg som en unge å se resultatet:Phehe.. har planer om ny lakk i sommer jeg og:) Hehe Hvilken farge tengte du på da? Er foresten klar med alt som skal inn i bilen nå, så nå er det bare å montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 fått bilen nå da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 høres flott ut!til og med jeg gleder meg som en unge å se resultatet:Phehe.. har planer om ny lakk i sommer jeg og:) Hehe Hvilken farge tengte du på da? Er foresten klar med alt som skal inn i bilen nå, så nå er det bare å montere ja har du fått bilen? hehe.. nei jeg tror jeg blir å lakkere den i original fargen.. synes den er ganske pen på den bilen! Lachsilber metallic.. blir jo billigst og så blir harde prioriteringer uanz når jeg er student enda..hehe..krysser fingrene for lærlingeplass til sommeren så kan d jo hende mye ordner seg billigere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 høres flott ut!til og med jeg gleder meg som en unge å se resultatet:Phehe.. har planer om ny lakk i sommer jeg og:) Hehe Hvilken farge tengte du på da? Er foresten klar med alt som skal inn i bilen nå, så nå er det bare å montere ja har du fått bilen? hehe.. nei jeg tror jeg blir å lakkere den i original fargen.. synes den er ganske pen på den bilen! Lachsilber metallic.. blir jo billigst og så blir harde prioriteringer uanz når jeg er student enda..hehe..krysser fingrene for lærlingeplass til sommeren så kan d jo hende mye ordner seg billigere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 pris på lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 Nei :\, har ikke fått bilen enda , så jevlig treig han lakereren så blir litt forbanna, men Bilen og delene er grunnet nå da, så da er det bare å pusse litt for å få fin overflate på bilen, så er det bare å lakere. Men med han karen der vet du jo aldri når den bilen blir ferdig, men jeg håper jo det blir snart , får jo håpe jeg får den til neste uke . Men får da trøste meg med att han gjør bra arbeid, for har vert og sett på alt han gjør og det er bra gjort. Men det er bare å vente å se Pris på lakeringa er 14 000 fikk 3000 i avslag på grun av att det har tatt så lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Kjipt å vente på lakkering, tar som oftest litt lengre tid enn forventet, men er som oftest verdt å vente på dersom resultatet blir bra, og ventetiden altfor lang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Kjipt å vente på lakkering, tar som oftest litt lengre tid enn forventet, men er som oftest verdt å vente på dersom resultatet blir bra, og ventetiden altfor lang.. Jo, resultatet blir bra, han er veldig nøye så det blir bra. Men er litt lei av å vente nå :\ Skulle hatt den så jeg kan begynne på anlegget osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Da er noen deler lakert, og jeg ble storfornøyd med fargen (Dårlige bilder men ser jo sån halveis hvordan det blir ) Her ser du jo bra hvordan effekten blir i Sola Sån ser fargen ut når det ikke er sollys på den: Målet var att bilen skal bli ferdig til Neste Onsdag, så da blir det morsomt å se ett ferdig resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Wow.. det så skikkelig bra ut Blir tøft å se bilen ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 så råå farge!! gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 så råå farge!! gleder meg! Jo, er fornøyd med fargen . Men er ikke like fornøyd med Hekk fangeren, dårlig passform på den greia der :\, stikker den litt inn i hjulbuen med deg? skal se hva jeg kan gjøre med det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 ah, til meg så var den ca 4-6 cm for lang, så jeg laga en mal å skar ut med vinkelsliper;) vart go som f:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå