Gå til innhold

E30 325i Total Oppusing's Prosjekt! (Nye Bilder!)

Anbefalte innlegg

Skrevet
ah, til meg så var den ca 4-6 cm for lang, så jeg laga en mal å skar ut med vinkelsliper;) vart go som f:)

Ok :), nei men han lakereren har jo lakkert fangern vettu, så får se hva det blir til, stikker ut en 2cm etter han har tilpassa den litt, så vet ikke helt hva han karen driver med.

Men skal ringe å høre med han i morgen.

• Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hehe, fette kjipt da. men få han til å fikse opp i d da:) er den fangeren der for facelift eller for prefacelift?

Bestilte til Prefacelift men tror jeg fikk for facelift, for lakereren har kappet av mye av fangeren nå også, men skal ringe på han i morgen å høre.

Skrevet

ja fean, du har jo prefacelift:p trodde du hadde facelift modell:P tok feil derjah;) har prefacelift på min 325. og den var også for lang, og dårlig passform, sjekka dette å fiksa d før jeg lakka;)

Skrevet

Likte fargen godt, men skulle bare hatt en vanlig facelift hekk på den også. Men det er mmin mening, er jo bare positivt at folk bygger bilene sånn de sjøl liker de så vi får litt variasjon..

Skrevet
Likte fargen godt, men skulle bare hatt en vanlig facelift hekk på den også. Men det er mmin mening, er jo bare positivt at folk bygger bilene sånn de sjøl liker de så vi får litt variasjon..

Tengte jeg skulle sette på en facelift bakende på bilen, men jeg har prefacelifift og da måtte jeg byttet nederste del på bakplaten for å få hekken lengre ned, og så hadde jeg måttet kortet inn Støtfangeren for at den ikke skal gå så langt inn i hjulbuen og så hadde jeg måttet bygge nye fester til støtfangeren, så det er litt mye stress :\, men det hadde vert finere :).

Skrevet

Da har jeg vasket de stygge 15" Felgene mine :) som skal på bilen når den kommer hjem Onsdagen :P

DSC07822.JPG

Blei ikke så verst :)

Og i morgen skal jeg til Lakereren og hjelpe han å montere Bilen :), for å få den ferdig litt tidligere :).

Så da får jeg den sikkert Onsdags Kvelden :)

Skrevet
Må man registrere inn i vognkort at bilen har skiftet farge? Kanskje ikke når fargene er så "like" som dine, men fra hvit til svart for eksempel?

Det som står i vognkortet skal vel i følge regelverket stemme overens med bilen, så det tror jeg nok man må, men dette skal da vel ikke være noen sak eller?

Til trådstarter:

Den ble nydelig den fargen din!

Ligner utrolig mye på Csiturbo sin E24 635CSi!

Samme "grønnskjæret" i lyset som du har på dine bilder :)

Er ikke der du har henta farge vel..? :wink:

Skrevet
Må man registrere inn i vognkort at bilen har skiftet farge? Kanskje ikke når fargene er så "like" som dine, men fra hvit til svart for eksempel?

Du må sikkert det om du bytter til en helt anen farge sikkert.

Men bilen min var blå før så da tror jeg det går greit :)

Skrevet
Til trådstarter:

Den ble nydelig den fargen din!

Ligner utrolig mye på Csiturbo sin E24 635CSi!

Samme "grønnskjæret" i lyset som du har på dine bilder :)

Er ikke der du har henta farge vel..? :wink:

Fargen er en Nissan farge av noe slag, skal se hva den heter når jeg skal ivei å hjelpe til å montere bilen i morgen :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...